.A STORY.: Perkara tentang aku
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, December 12, 2011

Perkara tentang aku

Ada beberapa perkara yang anda perlu tahu tentang aku if korang nak tahu. Kalau tak nak tahu tak kisah. Ahaks. Antara perkara yang buat aku rasa geram dan annoying:


1. Bila nak cepat taip msg tibe2 tertekan sumthing kat button handset tu yang buatkan msg yang aku nak hantar tersave dekat draft. Rasa geram.

2. Bila aku menjawab atau melayan sebagai seorang sahabat tetapi orang cakap aku perasan dan sengaja cuba nak menggoda. Annoying.

3. Bila aku nak study yang last minute punye study tetapi terpaksa dengar orang dok cerite tak henti2 dekat aku. Rasa rimas.

4. Bila aku tengah tengok movie orang datang duk cerite itu ini yang tak de faedah. Annoying.

5. Bila salah orang lain tapi aku yang kena. Aku bengang.

6. Bila aku terlambat bangun pagi dan kelas pulak dengan lecturer yang garang. Aku bengang dengan diri.

7. Bila aku buat salah dan mintak maaf, dan orang tu layan aku macam hampeh masa mintak maaf. Lantak kau.

8. Bila aku bagi idea dalam kalangan budak2 pandai then idea aku yg mungkin diaangap seakan macam orang bodoh punye idea ni tak dilayan langsung. Rasa sedih dan rendah diri. Oh! pernah terjadi dan sampai sekarang kalau aku group dengan budak2 scorer aku takkan bg idea. Lantak ar.

9. Aku susah jatuh hati. Sebab tu aku layan korang sebagai kawan semuanya. Dan jangan salah anggap dengan sikap aku.

10. Aku banyak rahsia dalam hati yang aku hanya kongsi dengan orang yg aku sayang. 

11. Benda yang aku akan buat kalau stress adalah bukan makan.

12. Dulu seorang yang sangat mudah terasa hati, tapi kini tidak sedikit demi sedikit.

13. Oh! Benci dengar orang hempas2 pintu atau pun hentak2 barang depan aku.

14. Tak suka bila penat. Sebab aku tak boleh buat apa2 kerja kalau penat, rasa nak marah. Sebab tu suka elakkan penat dengan tidor.

15. Lastly, tak suka orang kutuk aku depan aku, kutuklah belakang aku takpe asalkan aku tak tau. Sebab aku tak dengar. Tuhan je tahu.

p/s: Aku manusia biasa. Terlalu banyak kelemahan yang perlu dibaiki.




Ada waktu gembira dan sedih selama kami berkongsi segala macam hal selama 6 tahun. 
Kalau korang tak suke tengok, tak payah tengok. Aku tak kisah. Sebab aku yang suka dia. Haha. Serious. Tehee! ;)

1 comment:

cahaya kemasyhuran said...

x saba nk mkn nsik minyk korg.hehehe.semoga kekal hingga akhir hayat heda=)