.A STORY.: Rindu Mereka- entri ketika dalam keadaan study
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, December 20, 2011

Rindu Mereka- entri ketika dalam keadaan study

Saya rindu mereka. Seriusly. Haha.


Mereka yang selalu buat aku terhibur dan kadang-kadangkala rasa terganggu. Tapi tetap sayangkan mereka.

Mereka yang kurindui. Haha. Bukan adik kerana aku anak bongsu. Dah tentu la anak buah! Saat2 stress beginilah datang kerinduan itu. Ahaha.

Zara Amani yang suke senyum!Betol. Rindu nak dukung! Haha

Firas Umar. Selalu bergadoh ngn die. haha. Tak matang tol.

Burung-burung bertenggek.

Jangan salah sangka. Ini bukan burung sebenar. Ini ciptaan tuhan yang Maha Agung. Nama pokok ini "Pokok Burung Bertenggek". Marilah datang ke rumah saya dan melawat. Haha.



p/s: Aku maksu yg garang. Haha.

No comments: