.A STORY.: Saya Rasa Marah
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, December 5, 2011

Saya Rasa Marah

Assalamualaikum n Selamat malam!

Sedang kenyang. Takut mengantuk n tertidor, so ape lagi...duk mengarang cite yg entah pape je la kan. But today adelah hari marah aku. tataw nape but terasa sensitif sangat2 sebab kat dalam surau pun kau nk sakitkan ati aku ke? 


Aku tak kisah la aku memang tak cantik pun. Kalau aku pakai bedak pun, tak payah la nk cakap..."tak lawa pun"...memang la aku xlawa pun. oke takpe..aku pakai bedak ke...lipbalm ke...lipgloss ke...aku untuk kepuasan aku sendiri. bukan nk tunjuk kat kau. kalau kau rase annoying nampak aku pakai bedak, so tak payah la tengok. boleh?



Memang aku rase teruk sebab nk tulis kat belog pasal nie. Tapi aku nak readers tahu jugak...jangan la kita bergurau sampai boleh membuatkan seseorang tu rasa jatuh air mukanya. Hahaha, faham ke? oke, tak faham xpe. 



Aku cite2 kat bf aku pasal tu. pastu die kate kalau die tak de rase ape2 pun. Mungkin jugak sebab die seorang lelaki. Atau sebab aku yg over nk terase ke? Hahaha...tak lah. Sebab die memang selalu buat aku rase rendah diri. Lepas tu dalam kelas nk kutuk group aku punye form plak. Sian Aini. Die yang buat form tu. Amek kau kan da kena sound direct je ngn dak grup aku yg len. Pastu baru nk cover2 cakap kau gurau jek. Terlajak perahu bley ar suh tarik ngn tali, terlajak kate...ko ludah jadi air liur je la...haha..


Oleh sebab aku rase terkilan dengan sikap kau, aku rase better aku tak payah bercakap sangat la kot. Silent is better than singing?? Haha. Aku malas nk rase marah kat orang sebenarnye. Sebab banyak lagi rasa yang aku perlu rasa yang lagi best drpd rasa marah. Kan?


~Aku perempuan biasa yg ada semua perasaan. Walaupun aku sukakan gurauan dan kelakar, but ade batasnya..jgn jadikan gurauan korang kepada benda serius, if bergurau buat care bergurau. bukan cara jatuhkan air muka.

~Aku sedar aku tak cantik mana. Tapi aku bersyukur dengan apa yang aku ada.


No comments: