.A STORY.: Ada Rasa Gembira dan Sedih
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, December 4, 2011

Ada Rasa Gembira dan Sedih

Assalamualaikum wbt.

Baiklah. Malam ni aku ingat aku akan rasa sangat gembira sebab dah habes rotation ward. Tapi jauh kat sudut hati ade perasaan sedih menyelinap dalam kalbu. Blueeekk..haha. Rasa nak muntah dengan ayat. 

Antara sebab aku gembire pada malam ni ialah, aku dah habes ward rotation untuk sem ni! jadi aku akan banyak masa terluang la. Haha. Bajet la kan. Gembire sebab aku akan boleh bangun pagi lewat sikit. ;P

Sebab aku sedih ialah, aku tetibe rasa rindu dekat Socks. Haiwan yg aku jage selama rotation tu memang banyak, but die ni sekor aku akan paling rindu sebab die sangat baik dan manje. Huhu. Mule2 bergenang gak sebab xdapat nk tengok die sembuh sepenuhnya sebab orang lain plak akan take over jage die. tapi over la plak kan nk genang2. But seriusly, if korang dah jage haiwan tu dari awal die masuk, mesti korang nk tengok die sampai sihat. kalau korang tak macam tu, ikut suke ati korang la kan...hahahaha.. but bile haiwan tu dah kenal n manje dengan korang, akan ade perasaan sedih bile korang dah xjage die lagi. Seriusly, i will miss Socks. Haha. Over la kau Haida!


Another things ialah lepas ni kena guna kereta manual semule. Sebab aku tukar kete ngan abang aku sebab kete die auto. Terbalik kan? patutnya lelaki la bawak manual. hahhahaha..Sangat malas la....sangat malas nk drive kereta manual. Dah mintak kat mak suh tukarkan manual tu ke auto. Tapi abah syg sangat kete tu. Hurmmm... Tak pun tak payah la bawak kete dah. hahahhaha...Aku bukan kisah pun naik bus sebenanye, but kelas kitorang selalunye kdg2 ade kelas ganti yg sampai lewat2, so, bus pun kadang2 payah nk ade. Aku bab2 nk tumpang orang tetiap ari mmg sangat segan sebena.. oh! What should i do? Kene berlatih balik kete manual ni!

Oke. Panjang ke aku tulis? Excited nk tulis sebab aku rase rindukan Socks. Haha.

Orang lain tak kan rasa benda yang sama dengan apa yang kita rasa. So, ini adelah rasa aku.

babai!

No comments: