.A STORY.: Ada Teringin
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, December 11, 2011

Ada Teringin

Asslamualaikum.

Best wo sebab hujung minggu yang tenang dapat berehat2 dan berpoye2. 


Senang hati bila keluar dengan yang tersayang. Senang hati dapat buat die tersenyum.

Tapi, bila balik ke bilik.. teringin jugak aku nak rajin study. teringin jugak nak setel semua nota dibace untuk final. Memang sangat teringin untuk jadi seorang yang rajin, suka dan mudah untuk study. Bila orang tanya semua benda pun tahu. best jugak jadik macam tu.


Tapi, bile dah sampai bilik.. keinginan yang ada cume dalam hati. What should i do? Gerak geri yang masih malas. oh, no! Aku blurr sekarang. so aku rase nilah masanya untuk aku sedie untuk tahun depan. Kalau bukan sekarang bile lagi? (Atau kata2 ni hanya tersemat dalam hati?) Uh...




p/s: Aku tak mahu stress dan tak mahu memakse diri. Biar seadanya. (^,+)


No comments: