.A STORY.: 2 weeks bakal berakhir
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Saturday, December 3, 2011

2 weeks bakal berakhir

Alhamdulillah! Sebab bakal habeskan rota 2minggu. No komen untuk rotation ni. Hehe. Yang penting aku rasa mesti nanti aku akan rase macam mase terluang banyak sebab dah 2 minggu duk bz2 kalut2 siang malam. chewah. cakap nk berie. Huhu. Okay. 

Anyway tulis belog malam nie sebab nak ucap tahniah untuk Kak Ina "Selamat Pengantin Baru". Semoga berbahagia bersama dengan Abg Faizal hingga akhir hayat. hehe. Sori sesangat xdapat datang sebab ada rotation ni. Ape-ape pun minggu depan start rotation ICU. Again, weekend tak dapat nak berfoye2 la kan. Kalau setakat ke Alamanda, Mines tu oke la. Sebab tetibe ada emergency on-call plak kan payah plak

My best friends dari sekolah nak buat cuti-cuti Malaysia? Hehe. Sori korang sebab aku jarang da on Twitter. Aku mane ade Ipad ke..Iphone ke..tak dapat nk update2 selalu. Huhu. Kalau after aku praktikal oke la. Tapi after aku praktikal ade plak 2 minggu je cuti. Kompem la nk rehat habes2 kan. Takpe. nanti 2013 aku da grad jom p makan angin kat mane2. Hehe.


Kepada Naz, dah lame tak dapat bace belog ko. Invite ar aku. haha.


Oke. Untuk malam ni sebab mau buat assignment & study. Tak habes2 exam. Bace lebih pandai tak jugak. huh!

P/s: Entri yang tak tersusun dan entah pape. Sebab dah lame xde post baru so tulis jek. hehe

2 comments:

ieranaz said...

hai haida..aku rasa aku dah invite ko...tapi cuba ko bagi ko punya email....nnt aku invite...

SitiNurhaida said...

haah...aku pn rase ko da invite aku...tp ad tulis dah expired..tatau nape..haha...aku kn bute it sikit.kah3.