.A STORY.: Mood:
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, December 14, 2011

Mood:

Assalamualaikum...


Malam yang free. Suasana yang nyaman. Keadaan yang tenang jugak.

Nak tanya sikit, mood tu penting ke untuk buat sesuatu perkara? Tak boleh ke mood tu kita bina semasa buat sesuatu? Teruk nya terasa diri sebab rasa membuang masa setiap hari pada minggu yang aku free ni. Thats y aku pelik, kenapa mood study tu susah sangat nak datang. Atau aku perlu paksa dan mood tu akan wujud? Nak kata result oke sangat tak pulak. Carry mark boleh2 gitu jek. Tapi still, MOOD SAYE TAK DATANG LAGI!! Bile mau datang? Semua kata-kata ini luahan dalam hati. Tapi anggota badan still duk malas lagi. So teruk. Ingat ye, kalau nak jadi pelajar yang bagus, mestilah jangan ikut cara aku. Sebab aku suka buat sesuke hati. Hehe. Ikutlah budak scorer. Aku budak biasa2 jek. sebab sikap aku la. malas dan suka nak ikut mood.


Entri ni paling bosan aku pernah taip. Jadi baik stop bace dan pangkah. Haha.



Kata-kata jiwang? dari aku.

Kalau takut dilambung ombak, jangan berumah ditepian pantai, tapi kalau dah situ je yang ada tanah kosong, binalah rumah yang kukuh bahan binaannya. ohoh!




The best photo dari handphone aku yang lame.(aku mane ade dslr bagai).Ahaks.


Bukan senang untuk buang yang pahit sebab kadangkala perkara pahit itu datang menghantui dan menghasut hati. My jiwa rasa perit. (T,T)...rasa itu kadang datang dan pergi.

No comments: