.A STORY.: kalu die xhappy,saya pun tak happy.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, March 9, 2011

kalu die xhappy,saya pun tak happy.

Of all the things you wear, your expression is the most important. Because..what i'm looking for is your happiness. (-,-)

betol..erm..aku berasa cam xseronok, sebab nya aku xdapat wat orang yg aku sayang hepi..sedey..orang akan kate aku ape2 la bodoh ke..ape ke...tp korang xtaw n tak pernah ade kat tempat aku..aku tak tahu buat macam mane lagi da..semua yang aku wat aku rase xseronok. sebab nye satu je..sebab aku still xdapat wat die hepi..sebab aku tau satu je bende leh aku wat untuk die hepi..kalau bende ni betol2 leh wat die hepi..aku tak kisah. asalkan aku dapat tengok die senyum lek kat aku seperti 5tahun yang lalu..huhu..

khas buat sabri: kalu bende ni wat ri leh hepi betol2..ida xkisah..xsanggup da nk tengok ri xhepi.betol2 xsanggup...(T,T)setiap hari pun duk pk mende ni..


p/s:untuk membahagiakan diri sendiri...aku mesti membahagiakan orang yg aku sayang. biarlah pape kate orang. sebab aku terlalu penat.

No comments: