.A STORY.: Entri Khas Untuk Ko (11022011)
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, March 7, 2011

Entri Khas Untuk Ko (11022011)

Assalamualaikum...entri ni aku buat khas untuk ko. aku tau ko penah bace blog aku. jadi aku khaskan entri ni untuk ko sorang.


aku nak ko kuat. walau camane pun..ko still kawan aku..aku tak suka kalau ko nak rosakkan diri ko sebab lelaki. anggapla ni pengalaman. takde manusia yang sentiase bahagia. mesti ko rase aku leh cakap macam ni sebab bende bukan jadi kat aku. tapi ko penah x rase ape yang aku penah rasa. aku penah rasa yang lagi teruk dari ko. sebab tu aku tak nak ko rosakkan diri ko semata2 kerana lelaki. ko teruskan hidup macam biasa. macam yang sebelum 3bulan ni. boleh. aku tau ko kuat. sebab ko lagi kuat dari aku la.



aku harap sangat ko xbuat ape2 yang rosakkan diri. sebab aku sangat2 risaukan ko. aku tau ko leh dapat yang lagi terbaek. yang dapat tumpukan diri ko. ko ingat la pesan aku..jangan la amek mudah sesuatu hal. sebab aku tak nk pisang berbuah due kali. aku nak tengok ko okay sentiase mcm mane ko nk tengok aku ok aritu. cakap mmg senang kan? sebab mase aku dalam keadaan tertekan pun korang cakap2 kt aku cam senang. then aku cube..n aku boleh. macam tu gak ko. ko boleh sangat2. jangan sedey2..



aku merasa gak hepi dalam tempoh kite same2 ni. dan ade jugak sedey. tak nafikan. tapi aku ase tu pengalaman yang orang len xase pun. kite jek ase. aku harap ngat ko gembire dalam tempoh kite aritu. mcm aku cakap..bende ni pengalaman..kita tak tahu ape lagi Allah akan uji kita..sebab tu aku tak suke bile ko nk rosakkan diri ko sebab lelaki. aku doakan ko elok2. ape2 ko bagitau la aku. kami still kawan ko kalu ko still anggap kami kawan.


p/s: Aku doakan ko dapat yang terbaek dan jangan sedih2 lagi. setiap bende yang berlaku ade hikmah disebaliknye..

No comments: