.A STORY.: Perubahan
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Friday, March 25, 2011

Perubahan

Salam malam. hehe.. tetibe mood nk update belog plak.padahal aku punye info untuk present parasite n poultry tak cari langsung lagi. balik dr exam kul 6 tadi..daik ajak pergi makan kat bangi. so ikot je la memandangkan just nk try test mkn kt restoran tu. then balik area kul 8 gtu sampai uma..pastu solat magrib then terus tak buat ape2. xmandi...xlipat baju..sume nye tak kecuali satu..iaitu ONLINE. on9 pastu boring lak bukak fb takde yg menarik. pastu duk usha la gmbr2 kawan2 fb. dan kat sini nk komen la..rata2 sekang sumenye dah pandai bergaya sangat. dengan shawls..pakaian...cara berpakaian..matching2 baju..tudung..wat photshoot bagai...



ohye..dalam pada tu aku ade tengok seorang ni gak..die bukan kawan sekolah aku..jugak bukan kenalan melalui fb..tetapi kawan kepada bf aku. so mmg kenal gitu2 jek la..aku ade tengok gmbr die mase dulu2. dulu2 die pakai bese2 jek. tetapi sejak hampir setaun ni aku tengok gmbr fb die sume nye bergaya2. cantik. n comel. sebab orangnya comel jek. aku pernah tengok real. dan ape yg aku nampak perubahan sangat ketara dari segi fesyen tudung nye la.


pastu aku tanya la kat diri aku sendiri. nape aku tak pkai macam tu ek? kate nk keyakinan. haha. pastu aku jawab. aku tak seswai. then aku tnye lagi..kalau mcm tu org yg tak seswai tak bley bergaya ke?pastu aku jawab, .......(senyap)..haish...aku pon teringin gak nk pakai lawa2. haha..getis sungguh ayat nie. oke tak pe. tapi aku punye keyakinan zero. sebab pe? sebab jawapan aku satu jek, bile aku nk pakai lawa2 aku tak nampak pun cantiknye. sebab aku rase aku tetap same jek. takde perubahan.



sungguh. aku bosan dengan penampilan sekarang. dah 2 taun kot aku duk bosan dengan penampilan aku ni. tapi ade ke perubahan?aku tengok mcm makin worst ade la. haha. pemalas sume bagai. badan tak jage..muke tak jage..camane nk oke kan?aku pun teringin nk pakai baju2 yg cantik. tapi bile aku test baju yg cantik...bile dikenakan pada aku..terus baju tu jadi tak cantik. nampak mcm FAKE. nampak mcm baju pinjam. nampak macam tak seswai. pastu baju2 yg aku ade plak sumenye macam dull. haha. aku perasan 1 bende pada pagi tadi..aku punye tudung bawal ade ciket jek. shawl ade..tapi langsung tak sentuh untuk pergi ke kelas. mmg tak de keyakinan. alasan aku.."AKU PAKAI SPEK MATE". ohye, kawn bf aku tu, dulu die pakai spek mate ok. sekang aku tengok bergaya sudah. boleh jek. kn?



huhu..sadisnye memikirkan diri ini. sebab diri sendiri pun tak reti nk updatekan. belog reti plak nk update kan....actually aku suke tengok gaye heliza. sweet tambah gule. manis kot..haha..tapi die tu mmg la tingginya 155cm..so mesti kecik jek kan..tapi so sweet lah...huhu..




oke lah. tibe2 rase nk buat esaiment. babai!



No comments: