.A STORY.: entri entah pape
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, March 24, 2011

entri entah pape


setiap hari memikirkan masalah entah pape ni. oke. ni bukan masalah entah pape ok. ini masalah keyakinan diri tau. huhu. OMG. aku berase bersalah kepada diri sendiri kerana telah merosakkan kulit sendiri. OMG. kalu tengok2 lek gmbr mase dulu2..cam puas hati jek. haishh.. ini semue telah membuatkan aku berase tidak yakin berdepan dengan orang. sape tau? lain orang lain la rasenye. jadi ini adelah rase aku. huu... kalaulah mase diulang kembali...har...

ni mase 6 feb 2008..mase ni kat matrik lagi rasenye kot..huhuhuhu...badan pun kurus jek lagi..berat mane sampai angka 6 lagi. kulit pun xde masalah..jerawat mmg xde..cume kdg2 berminyak..kulit kering tiade..xpayah pakai bedak pun nk licinkan muke.oke..sebab mase tu umor ngah 19 taun kan..
ni mase taun lepas..7 oktober 2010..muke da nampak ade kehitam2 xsetare...kulit warne tak setare pun. pas pakai bedak pun still masih juge nampak xsetare kulit. atas mulut seakan misai2..senyuman tidak semanis..hahahahah.OMG. mengapekah!!

this is the latest. bulan Feb 2011. muke da tembam bagai belon. kulit makin teruk..ade jerawat dan kesan hitam jerawat walaupun orang kate jgn picit nanti kesan..muke sangat berminyak..bedak hanya bertahan 2-3minit. terok gile kan!!!!kulit masih lagi tidak setare. OMG. ape kah lagi yang mampu aku lakukan???untuk mengembalikan kulit seperti 2-3 taun lepas? ni sume sebab aku selalu sgt tukar pencuci muke..sebab muke aku mudah immune..gedik je kan aku ni mudah immune bagai..padahal mudah tepengaruh. muke aku menjadi ade misai setelah aku gune himalaya (actually himalaya sangat bagus pada awalny b4 aku berpraktikal kerana melicinkan dan hilangkan jerawat) tapi aku telah berpraktikal di ladang itik yang sangat panas menyebabkan muke aku ade yg terbakar termasuk tempat yg misai tu selame 2 minggu..!ade kesan hitam di tempat misai itu sudah memasuki hampir setaun..tapi masih tidak hilang...dibawah mate kawasan dekat dengn pp jugak berminyak+kusam. kusam saye ulangi..


OMG. mukeku semakin kusam.saye down la!hohhohoho...

p/s: ade orang dapat tolong???

saye bukan nak muke putih pun...sebab saye tau saye bukan putih pun..tapi saye cume nk warne setara dan licin sahaja seperti saye di matrik dan sekola. huuuuu..

No comments: