.A STORY.: saya sengaja stress atau memang stress?
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Saturday, March 12, 2011

saya sengaja stress atau memang stress?

woho! baru menyiapkan presentation slide untuk Clinical Pathology. stress ok?tau tak? aku dapat kes Mycoplama haemofelis and Chronic Kidney Disease. so, bajet2 dah terror ar ni pasal kes ni sebab wat present sal ni?waklu...wah....penat tau tak nak paham kes tu satu hal. pastu nak interpret result blood test satu hal. nasib baek tak de result urinalysis. kalu tak muntah darah2 aku tau! apa2 pun slide dah siap. tinggal nak buat die punye assignment bertulis lak. ceh..men tulis je. tapi ade lagi! nak kene plak present rabu ni. mak ai..aku lemah tol kalu present sorang2 ni. bukan pe..kalu nk present apa yang kite buat tak pe..ni satu hal kalu ade orang nak soal2..lemah kot nak jawabnye. buatnye aku cam blur jek. hampes.


pastu nk study parasit lak..pastu ayam..arrggghhhh! stress lah! kalau dapat jenjalan amek angin melihat keindahan alam kan best. (T,T)


hujung minggu yang boring. nak balik rumah takleh plak sebabnye kalau balik rumah kompem keje aku tak siap nya..nak kua jenjalan pun xde transport. erm..bosannye hujung minggu bertemankan bilik dan laptop...nk tengok cerite pun takut rase nyesal sebab nanti kalau da tengok drama mule ar takkan wat ape2 yang len da..nak study toksah cakap la...malas yang paling atas sekali. pastu jawab test cam hampeh tau nak kate soklan susah la..padahal salah sendirik!



bosan lagi...korang ade bende menarik ke?

p/s:pencuci muke dah habes..erm..tapi xleh kua..kene gune sabun basuh je la..bg hilang sikit kotoran kt muke.

No comments: