.A STORY.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, October 28, 2010

Yay! baru sudah bangun dari ketiduran yang best! ahaks. tapi langsung tak suke bila tidor tertindih sang jerawat yang duk maharajalela kat pale aku. sakit tau tak! naseb dah nak kecut. eh3. dah tidor banyak2 ni aku rasa macam malam nie kene tido lagi study la plak. kan. ok. jom selak2 ape kene buat malam ni:


SILA STUDY PHARMACOLOGY. 

Haida, please lah. kate minat Pharmacy dulu. bajet nak amek kos Pharmacy kan. dah tu bila ade subjek Pharmacology lam Course Vet nie kau malas2 plak study kan. susah wey ok. haha. yeke. ke aku yang malas tumpu lam kelas. tau tak kitorang beramai2 mengambil RE-TEST subjek ini pada Isnin ini. hak3. kalau tak hancus la carry mark kitorang! ngape kah subjek Pathology tiada Re-test? bajet bagus je markah ko haida. haih. camane ni. camane! kalut!



next! kene buat Assignment Pathology ni semule. mengapakah? sebab silap la wey! huh! penat je i buat sengkang2 mate tau nak nengok lesions kat lung nie tau! silap kenapa? sebab aku buat lam bentok point. kene buat ayat la haida! takpe lah. aku nak jimat nanti aku print ayat lam kertas then tampal je. takpe. ni assignment untuk top up markah kitorang tau kalau macam lagi siket nak A ke..nak lulus ke.. Ah!




eh3? kenapa ni masuk dalam senarai? sila salahkan Kak shima. har3. takde lah. sebenarnya aku mintak pinjam The Prince Who Turns Into A Frog je. Then Kak Shim kate "oleh sebab bf ko suka kat pelakon laki tu, nah! hamekla The Magician Of Love ni gak. Hero yang sama!" haha. padahal aku dah tengok dah The dot dot dot Frog tu. takpe! ni bley buat bekal masa praktikal tiga minggu nanti. haih. Lembu2 kat Ladang ape eh..Jelai Gemas! sile Wait n See ah!

ok! sekarang apekah maksdunya. maksudnya aku mesti dan perlulah menyetadikan diri malam ini. please la haida. stop nak men2 game kat fb, stop nak bace2 blog, stop nak chit chat, demi Final ini. (i rasa i tak bley la. i kena jadi diri i) hehe.

nah! gambar gedik sedunia. muka garang dan perasan.



Senyuman pakse2 sebab nak amek gambar. hehe. Bia la kan. I punye muke suka hati la nak senyum pakse2 pun. Bajet baek je kau ni Haida! Buat jahat siket pun tak leh! (I sedang menipu)

ni muke cam garang dan bulat. nape aku letak gak kat sini? haha. syuke hati lah!


ok! babai. sebab cam rasa nak pegi maen hockey game fb plak. hehe. jom2!

pssttt: i'm on diet! tapi secare take time lah. cayelah haida sedang mengambil nasi tengahari tidak melebihi separuh pinggan sekarang!(kalau ade lebih pun siket2 jek) har3.Chaiyok!

No comments: