.A STORY.: BERKAHWIN
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, October 24, 2010

BERKAHWIN


Jom kahwin nak? bile? sekang la! ok. inilah dialog yg mengada2 antara aku dan die. haha. due2 pon nak kawin. gatai kan? kan? tapi ape salahnye kan kawin awal?

ni die masalahnya:

1. saya dan die due2 pun ngah belajar lagi.

2. hanya ada kenderaan motor die saja baru. bile saga SE saya nk sampai? APA?? Bulan 11?awal bulan??haha. gile.

3. due2 tak keje lagi. duit xcukup mintak mak lagi. baju raye pun tak tukar tiap taun.

4. haih. nie sebab die pun ade tanggungjawab untuk family. parent die harapkan die jugak. sbb die antare yg paling ok lam family. saye faham! saye faham!

5. nanti kene leter dengan family masing2. nanti family mule ar nak fikir yang bukan2 kan. tol x? tu la masalahnya.

ok. sebena itu bukan perkara yang nk diceritekan. nie die. sebena aritu bf bagi gmbar kawen abg die. yang kawen di Indon. then saye pon telah melihat gambar2 mereke. gile ah pakaian. berat2 je tengok. tapi pengantin perempuan in real life..sangatlah kecik. kecik ok! Berat: 337-300kg. ringan kot! tinggi die cam 150 kot. ceh. mmg aku giant lah dengan die. haha. nah. nak tunjuk gambar2 yang aku da edit. sebab kameraman di sane sangatlah biase. haha. ok. jadi i la jd pengedit yang paling tak berjaye sekali. sebab sume yang saye edit jadi makin tak lawa. haha. ah! nengok jelah! xpe.



Abang Ican dan Kak Epa

Mereka lagi. ok. dah tentu la mereka lagi. kawin mereka kan.

Saya suka yang nie. sebab cam paling senang nak edit. hehe.
tapi saya suke sebab warne baju nie chantek. orang lain cakap tak pun takpe. tp saye punye blog, suke ati la nak ckp pe.

nie acara menerbangkan gambar. ehe.no idea ah.

p/s: saye sedang menikmati angin petang di luar bangunan blok C, Kolej 17 UPM. senang hati bersama bf tersyenta. (^.^)saye malu.

No comments: