.A STORY.: MOOD KACAU
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, October 10, 2010

MOOD KACAU

selamat malam. hari ni aku rase macam rajen plak kan. sebab siap leh bajet2 mase untuk usha2 slide ELISA untuk present esok n study for virology. orang laen duk study viro dari lepas oral immuno, aku plak baru start malam semalam. pastu dengan tido lagi petang tadi lepas pekene ubat gatal hidung, sampai sekang pun xhabes lagi bace Virology. okeh. aku da merepek bende yang takde isi. 


baeklah. setelah sekian lamenye hati aku memberontak merasekan diri sangat stress belajar, yang kadang kala membuatkan aku menanges, dan kini aku berase kembali semangat untuk belajar. kenape? ha..itu lah kite tak tahu. haha gile. oke. ape2 pun aku berase macam rajen plak malam nie. da pasang niat untuk stay up. bagus ke? tak bagus untuk mate sebenanye. 



nak tau nape aku rabun? sebab dulu mase kat sekolah, mase asrama dah lights off, aku akan amek sedikit mase untuk bace2 dengan bertemankan cahaya lampu koridor. berapa la sangat kan cahaya lampu tu yang aku dapat. sedangkan terdapat bilik study kat bawah. tapi aku takut nak turun. maklumlah mase tu aku junior lagi kan. dan mate aku asek nak fokus je. tu la rabun. haha merepek. tataw la betol ke tak nie sebab aku rabun. entah2 aku ni suke ngintai orang. haha. taklah. papelah. serabut la aku nie.



ok, malam nie nye jadual aku telah buat untuk study. oleh sebab terdapat lagi 6handout aku kene bace untuk Virology, petang tadi aku telah membuat 1 jadual untuk malam nie:::


8pm--11pm: study for slide untuk present ELISA esok. (ok. da siap. iaitu aku memerlukan 2jam untuk study bende alah ni. ade mase lagi 1 jam)--aku telah menaip ENTRI INI.

11pm--3am: betoi ke jadual aku nie?betoi ke? tunggu jawapannye. adekah aku berupaya untuk mengaktifkan muscle2 mate aku untuk gerak2?? haha. aku cube demi 6 handout Virology. 

terima kasih kat diri aku kerana bersusah payah menyiapkan jadual ini. JOM KAWAN2, KITA BELAJAR.  


belajar sebena kene ade minat. minat ade bile kite rase ingin tahu. ingin tahu ade bile kite faham. dan semua tu terletak pada diri kite. AZAM SAYA: SAYA MAHU MENJADI RAJIN. bley ke??haha. sebab ade nada semacam aku perli diri aku, aku tamatkan entri ni di sini. jom belajar.

No comments: