.A STORY.: KOREAN? INDIAN? CHINESE? MEXICO? MALAYSIA!
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, October 26, 2010

KOREAN? INDIAN? CHINESE? MEXICO? MALAYSIA!


ngahaha. ok. sekarang nie nanti bulan depan lagi depan lagi depan iaitu January 2011, ade jemputan dinner fakulti. ngehe. bukan jemputan pun. if jemputan mesti x kene bayar kan. tapi nie kene bayar. ok. jadi theme  nye all over the world. susah la plak kan. cam sangat subjektif. n sebenarnye bley pape pakaian yang misalnya bertheme korean, indian, chinese, japan, MALAYSIA (patot nye!), and wat ever la. haih. ni nak menyenaraikan theme2 pakaian disamping aku menjana sedikit ilmu mengenai pakaian negara2 ni. 



ayuh! jom kite p jenjalan:




ok. ni Japan punye pakaian tradisi. poyo sangat kan kalu aku pakai macam ini. haih.if pakai yg ini jangan dilupekan selipar jepun siap pakai stoking sekali. baru real siket. ahaks.


ni style Korean. sweet kan? aku nak chop yang nie gak. tapi baju die tu mahal gk kan. tapi suke. cam simple jek. bley diklasifikasikan lam pilihan!

ni kalu pakai mcm ni dah ala2 macam cite2 raja2 cina tu. korang penah nengok My Fair Princess? yang ade Alec Su & Vicky Zhoa tu? ewah. merah. muke aku cam ala2 warne kulit kayu mane seswai kan. haish.


ni pujaan hati. sebab aku duk negara Malaysia, jadi sebenarnya kan pakaian negara Malaysia pun da banyak. yang tradisi ok. yang bukan tradisi aku nengok dok pakai ala2 barat suda. mulut celupa aku ni.

wah. ni best gak. tapi kalu aku pakai nanti cam sendat yang entah pape je. body lawa tak pe gaks. haish. nanti aku lehh nari2 sambil nyanyi lagu Maria Mercedes bla bla bla..

ade lagi! bawah nie cam aku nak jek. haha.



hah! pilih2. nak anakarli ka..patiala ka.. churidar ka.. or traditional? aku syuke Anakarli. nampak cam best ciket and menarik (bagi aku la) bg korang lantak la kan. haha. mane nak carik? hahaha.

yang style kat bawah  ini Cik Zue dah cop. seswai2! aku mmg tak seswai sebab nanti nak kene pakai shawl ala2 arab tu. mmg hancus la if aku pakai. haih.




gambar kecik sahaja. sebab dah di book. n dapat tunjuk muke je. sebab ngah kalut nie! dah azan maghrib. tak mandi n makan lagi.

dah2. stop lu. haih. babai. 

2 comments:

bidadary atas angin yg cun said...

oiii u better find arabnye style for me..entry khas utk aku..hahaha...(gambar ciput cam cekodok bdak kecik)..sigh..=(

SitiNurhaida said...

ngahahhaha.
time tu i nk cepat2. buat mane yg jumpe. nanti ek i buat. har3. wait n see.yah3.