.A STORY.: HARI SABTU AKU.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Saturday, October 9, 2010

HARI SABTU AKU.

salam tengahari. haha. perlu ke aku nak cerite pasai hari sabtu aku kat cni? perlu ke? eh lantak lah kan. hoho. pagi2 td da bangun dari tido aku berasa sangat penat. sebab ape? ha itu la yang kita tak tahu. haha. ekceli aku ni mmg kuat mimpi. dan of kos mimpinya mmg pelik2 belake. tak de yang tak pelik ar kirenye. name pun mimp kan. suke ati la kan nak mimpi pe. hehe.


oleh sebab aku b4 tido tu aku duk melayan tengok cite jepon tu, then teros tido sedangkan cite yang aku tengok baru 1 episode. sebab letih keluar siang tu. then ape lagi. aku telah menyambungkan cerite yang aku dok tengok tu dalam mimpi aku. oleh sebab mimpi aku ntah pape,aku lah yang jadi hero lam mimpi aku tu. kononnye aku dapat kesan yang ade seekor ikan patin tu (peliknye ikan patin lam mimpi aku sume kaler hijau) rupenye robot yang bawak nuklear. aku lah yang jd hacker yang detect ikan tu adelah robot. aku sangat penat lam mimpi tu sebab aku duk kaji2 mane ikan tu pergi dari rumah ke rumah. n paling aku takleh blah, last yang aku ingat pasal ikan tu, mase ade kat rumah sorang makcik nie, then die ngah cekik ikan tu. haha. sgt gile ok. aku pun tataw nape.pastu aku terjage dr mimpiku.wah.



ok dah. then aku p kua jap ngn bf aku jap pagi td. die nak balik pahang. tapi singgah kt aku jap. sebab nye aku mintak teman nk beli beras n sedikit telur dan seumpamanye. sebab pe? sebab aku malas nak turun makan malam kat bawah mase pakwe aku bercuti nie. so, leh ar wat nasi goreng. aku takde peti ais, jadi aku membeli barang yang bley aku wat nasi goreng yang bahan2nya tak memerlukan peti ais. senang kan. jimat. hehe.



perlu ke aku cite ni. takperlu. sebab nye aku ngah bosan jadi tangan aku plak nk jd cam laju je menaip ok. suke ati lah kan. hoho. oklah. sebab dah serapan pagi tadi ngn bf, so tengahari ni aku agak tak lapar. jadi takpayahla makan. lagipun aku kene kurangkan siket makan. sebab aku nie suke sangat makan. berat mmg naek la tak payah ckp.eh, eh. dah lah. aku nak pi tengok cite Bloody Monday II nie lagi. tak habes tengok lagi. mmg byk episode lagi. babai.


p/s: saye sedang sorang2. hari yang penuh dengan kelapangan.(walaupun minggu depan ade test Virology n presentation Virology, tak habes2 nak present kan. down lagi kang.huh.)

No comments: