.A STORY.: why ar??
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, April 22, 2010

why ar??

tup tup..tinggal 1 paper lagi..actually paper yg paling digeruni.yeker?
ha jwb sendrik..ade seminggu nie..azam2nye nk studi dr arini.tp dr td xbukak2 lagi..hahah..jgnkan gross anatomy yg kene wat nota sendrik.. histology yg da de nota just tunggu bce pon xsentoh..
pliz2..jgn wat last minutes lg k?..hehe..aku ingtkan nk ikot pe Dr. S ckp, haa..studi tu awal2.. die cabar 2 hari b4 exam die kate jgn bace pape.p tgk wyg ke..shopping ke..---->wit tarak ade ati plak.boleh ke wat n sahut cabaran nie?
oleh kerana cam da lame xtulis blog..tetibe rase nk meluahkan sesuatu..ceh.xde mende pon nk luah.hidop penuh ngn exam xde mende len nk luah.mengapa tidak tules blog?::::
1. exam, exam, exam, exam---->menandakan dah 4 paper lepas da.1 more 2 go..
2. minggu 1st b4 first paper = demam yg tibe2..x..sebena nye ahad pagi tu da ase xsedap bdn..tp i still leh ag msk spageti.then demam ahad isnin.selase ade exam patho.p cek kt sepital selayang.punye jauh.padahal sepital serdang sebelah nie pown tersergam indah besar lagi.
3. hujung minggu balik umah.maksudnye 2minggu hujung minggu blik umah. yg aritu demam.yg kali nie sbb abah xsihat. tp bile kitorng balik alhamdulillah da sihat.
4.sekang pas balik uma aritu ade la makan nangka..aku da taw da aku mmg xleh makan nangka.nanti angin.ceh!cam org tue2 lak. tp betoi ar.tp kakak ipar aku ngah pegnant ngidam nangka.pastu aku pon bedal sekali.nangka madu ar.manis gile.pastu ahad aritu aku makan daging.pastu isnin siang aku xmakan pape pas balik upm.malam baru p p.mlm ngn bf.mase kt p.mlm tu haaaa...pdn muke!rase perot saket gile yg tibe2.bf aku tnye, nape jln laju ngat nie?
"saket pewot..."wat muke cian.then anta aku balik.sebena anta aku ke upm pastu kitorg makan kt bawah pondok..saket perot tu kejap je mase tu.
erm..tp masalahnye xde mood nk tules blog sbb saket perot tu menyerang lagi.actually bukan sakit perut.tp senak perot.mmg! dah sah masuk angin,sbbnye nk sendawa pon siket2 je.perot aku mmg cepat gile masuk angin sebena.thats y la aku kene makan.xleh xmakan.ha tengok.sekang pon saket.tp td da kua p beli 100plus.kate org boleh.aku minum td.pastu kua angin..tp ikot mulut je.pastu beli dh ENO HALIA. jap agi la bile rase cam kembung perut lek aku minum.berkesan ke?i DUN LIKE GINGER please..tp kene minum!untuk kesihatan.
pastu bf aku dok pot pet pasal aku nie xjage makan.huhuhu.mmg pon.tu la aku.ha.pasni please aku kene jage makan. td beli susu gak.untuk elakkan terlalu byk rembesan acid lam perut,sbb skang nie aku kalo makan je angin.angin.angin.sbb angin yg nangka tu xkua lagi.
ok.to be continued..ade cite menarikkah?hehe.

No comments: