.A STORY.: Make Over~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, April 1, 2010

Make Over~

pada suatu senje yg damai tanpe ade gangguan assignment n test yg selalu serabot lam pale..
ya!!!kami telah mentelaah internet mengguna sebuah broadband celcom..
kenape???sbb cik zu ingin melihat blog ika radiusite...
ika nie model n empunye blog tersebut yg menjual segala macm jenis tudung..
erm..sebena bukan tu yg nk diceritekan..
then..dtglah si faz nie ke dlm bilik aku(time tu ade zuzu n aku jek)..
korg nk belajar make up x?
nak!!
eh??kitorg xsuke make up2 nie..natural jer..hehe..
hahah..pastu die suh tunggu die mandi lu..pastu kitorg pown memulekan operasi ktorg..
antare kesalahan2 semasa sesi make over dijalankan..
*foundation adelah tidak seswai ngn muke aku..
*concealer yg tidak seswai juge
*tiada lip liner
*moisturizer aku da abes plak(time2 nie la habes)
jadik oleh kerana terdpt byk2 kesalahan2 yg menjadi agenda penting sepatutnye..
jdlah seperti dibwah!!hahaha
worst!!!


muke aku sebelum~byknye noda hitam..sume sbb spek n berjge mlm..haih..

after make over..sbenanye same je..hahaha..cume noda hitam dpt dikurgkan!haih..inginkan kulit seperti secondary school..xde masalah pown!
(disebelah aku adelah zuzu)!!oppss..gmbr pengajar tiada dlm camera..hehe;-)





No comments: