.A STORY.: bercakap tentang kasih sayang~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, April 25, 2010

bercakap tentang kasih sayang~

orite.skang ngah rehat dr membace histology Dr.Intan..integumentary system>>>>endocrine system>>>>the eye.b4 sambung Dr. Z's part=Plexus+Hoof, saje nk memanjekan diri dengan intenet jap.why ar.sbb aku nie pemalas.haha.malas gile.dunno why.aduh.oke.
arini nk bercakap soal hati, jiwa, rage moto n so on.
korg penah bercinta?ok.maksud i bercinte ngn org.ade sorg penah tnye aku mcm nie."ape yg ko cari dalam cinta?"u noe wut?i dunno nk jwb pe nie?pastu aku gelak je.haha.stop.
dr pengalaman aku la.ceh, padahal kapel sekali jek.yela.wutever kn.kalo kte ase nk kapel nk suke2 jek kan, bek tapayah.sbb pe?t korg ase rugi.haha.sbb pe?byk sbb.tp sbb yg aku nk explain cket adelah sbb bile kte bercinte kan, sbena hati kte kene besar.byk mende yg kene isi lam ati kite. kene tabah.heyheyhey.bukan setakat ati kte kene tabah.bahkan, kte kene tau bile dah tabah tu, camane plak kte nk atasi ketabahan korg tu?haha.agak pening di ctu.complex.dats y la org cakap, single is simple, couple is trouble?nope.couple is complex.bile da bercinte nie sebena nye complex sbb byk yg perlu dibelajar sebena.kte kene belajar komunikasi supaye percakapan kte tak menyebabkan org terase, kte kene jge penampilan kte supaye sentiase kemas dan elegant.(haha.elegant la sgt).
pastu kite kene belajar untuk mengatasi masalah wang.ye, bile kite kua, jgn terlalu mengharap duet org sgt taw.sbb pe?haha.pk sendiri.len la kite nk jd pisau cukur kan.itu terpulang kt individu.selen tu kite kene belajar nak atasi emosi kite supaye xterlibat dengan hal yg xberkaitan.(nie masalah siket)kite kene belajar camane nk atasi cemburu tanpe stress.korg taw kan kalo stress melampau-lampau akn menyebabkan atrophy of cerebellum.haha.wutever la.kite juga akan belajar camane nk buat org laen hepi disaat kite sedang sedih atau rase bimbang.kite akn belajar segala sifat dalam KEHIDUPAN.
dan yg paling penting kte akan belajar camane nk jadi seorang yg TERBAIK DALAM HIDUP DIA.tau tak pe yg dimaksudkan dengan yang terbaek dlm hidup die?terbaik dalam hidup seseorg adelah kte berusaha menjadi seorang kekasih yg menyebabkan die rase sempurna bile die bersama kite walaupun kite nie xsempurna mane.terbaik dalam hidup menyebabkan kite nk buat sesuatu yg sentiase bagus dan sentiasa ke hadapan.terbaik dalam hidup apabile kite rase kite sedang berusaha menyahut cabaran. dulu, aku mmg sgt2 cemburu.aku sgt cemburu orgnye.makin da meningkat umo nie.byk yg aku belajar ttg lelaki.dan aku faham sebena.tp kdg2 sengaje xnak fhm.tp tu dulu.skang nie aku nk die tau yg walau ape2 pon, aku nk die tau, aku adelah yg TERBAIK untuk die.terbaik bukanlah mencapai kesempurnaan.tetapi terbaik adelah satu kesederhanaan yg membuat die rase BAHAGIA.
haha.gile.tipu la kalo mase bercinte xde rase marah, sedih geram kecewe..sbb sume2 tu adelah acuan bile kte bercinte dengan manusie.tapi.tapi.tapi.bukan sume org mengalami pengalaman yg same.ade yg lebih unik.ade yg lebih simple.ade yg lebih complex.
p/s;rambut sekang da xsame hitam, sbb byk pegi dye.peparu sekang len2 sbb ade yg merokok,jd wane itam.haha.semakin dunia terkedepan, semakin tercabar rase hati.
ok.bley da sambung stdi.tak.nk p beli makan lu.lapo.

No comments: