.A STORY.: balik kampung~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, April 5, 2010

balik kampung~

wah3....arrr...
satu bende yang nak dibuat akhirnye terlaksana jua..BALIK KAMPONG!yay...walaupun hari minggu yg lepas bukanlah satu percutian sem yg dihebatkan oleh diri sendrik..tp sengaja memontengkan kelas fisiologi lab!bagus haida!*buat lagi lepas nie ok*
padahal minggu lecture da tinggal minggu ni je sebelum kitorg pelajar2 vet memulakan aksi masing2 untuk menterjemah ape yg kitorg belajar dalam FINAL..
ya...ituilah perkataan yg cukup menstresskan hidup aku..ye ke stress..kalo stress kene byk p jenjalan ,la..huhuhu..
wit tada..camane nk p jenjalan kak?
ok!

perjalanan ku semase balik ke kampung halaman yg paling dicintai n disukai~!
ari kejadian bgun awal. tipu. bgun terlambat..dats y la tertumpang mia nek kete..haih..nk tumpang husna cam segan.kenape?.tet!


kul 9.50pagi: kelas bacteriologi abes awal plak la arini..hehe..ngn Prof.R mmg slalu bes awal..die baek sebena...hehe(asal kelas bes awal je baek r?)then! terus menjejak kaki keluar dr lecture hall dgn membawa slip pekse untuk ditandatangan oleh PA ke bilik pensyarah di JSH..sbb PA aku duk c2..then ooopppps!dengan sengja menuju ke pintu Prof Ali yg mengajar aku Fisiologi 3 untuk melihat markah aku for test 2..
wah3..padahal aku jawab esei Dr. Fuzina..dengan ketidak yakinan untuk mendpt markah best, aku mule melihat 146971!
erm~alhamdulillah..mcm yg dah agak2 dah..haih..tape haida!cube ag ok?chaiyok!
146971---------------objektif 46, esei 32..tambah sendiri ye.
then, malas menghirau markah yg cukup2 je tu.. then ketok pintu sebelah bilik Prof Ali. Dr.Wan Mastura.my PA. pastu kan..ha.....
die xde lam bilik.ceh!tibe faiz nampak ckp "nk sye kolkan dr ke?"
"eh..tape2.. aku letak slip nie lam kotak nie je"
sememangnya Dr.Wan telah menyediakan kotak yg dilekatkan pada pintu bilik nye..
sbb nye die selalu ngjar kt Fac Medic tu..
panjangnye crite,,padhal sume nie belaku dlm mase 10minit je! Rushing to the class for Dr. S lecture..waaarrrghhh.

11.00pagi: tepat pada jam ini tamatlah Anatomy 3 untuk aritu.. dengan gegasnye aku menggalas beg n menjinjing sebuah beg tak kecik tak besar keluar!
wah..keluar dr fac tunggu bus UPM ke komuter Serdang..haih..lame gleee...setengah jam aku tunggu..da la ari cam terik gk..tepat jam 11.30 lebihh cket, aku nampak ade sebuah bus UPM bewarne biru bertules,
JUTAMINES
PERHENTIAN KTM
UPM
Yeah!da sampai ke ktm amek tket ke bandar tasik selatan---RM1.oo disediakan awal2 lagi.
beberape minit je dah sampai komuter...alhamdulillah..tp Ya Allah..sesak mcm bese..jd aku telah menggunakan sekuat tenage untuk menghentam org yg nk tolak2 aku..jgn men2..aku nie naib johan je lontar peluru..hahaha...

Bandar Tasik Selatan: Titiwangsa satu.-------RM1.70.peluh2 dahi.uh!tasuke la..sume mende pown taksuke..teoknye pangai.seb la lrt nie xramai org n dapat dudok. ekon pon kuat.
Stesen seterusnya, titiwangsa. stesen titiwangsa.
ok da sampai..
nak amek metrobus ke temerloh merah?mak kate trun temerloh pown tape.tanak!tasuke nek bus lame2..jd amek tiket trun karak menggunakan bus temerloh merah(menggunekan kate2 mak aku).--------RM6.60

Bandar Karak:sejam kendian smpi la karak..emmmpah!mak abh xsmpai lagik..tape..akhirnye aku tunggu.
nampak kete abah!yay!dah sampai umah..da nampak mak abah sebena ase da smpai umah..hehe..ILOVEMYPARENTS so MUCH! then.makan.p temerloh.shopping.balik.

No comments: