.A STORY.: Listkan tempat:
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Friday, April 23, 2010

Listkan tempat:


erm.sok nk kua sbb arini xkua.haha.habeskan duet je keje.haih.tp sebena taktaw nk kua p mane.tempat nie:

1.THE MINES--->dah selalu33 sgt pegi.naek muak de makcik jual2 tudung n jam2 n mcm2 lagi yg dekat KFC tu tgk muke aku gaknye.haha.bosan je taktaw makan mane pegi cni.sampaikan dah hafal da mane lopak2.hak3.ceh.xkan sok nk p situ lagik.bosan suda.tp cni mmg byk sgt2 kemajuan nye da nk bandingkan mase aku mule2 dok upm dulu, apetah algi mase mule2 aku penah mai mines nie mase form 2 kot.seriusly, xde ape.haha.kalo mines tu aku selalu p jenjalan n soping. pastu byr broadband.kalo ari bese la.ari sabtu ahad aritu aku nk byr die kate leh gune kredit kad je.ape brg kredit kad.ngek.so cancel MINES for Saturday!


2.LEISURE MALL--->nie pon aku da muak pegi.sbb selalunye aku pegi cni sbb nk tgk movie je.sbb pe?sbb xramai org.pastu dpt la pilih tempat duduk yg best.xde la nk duk depan sekali pastu langut2 dagu sampai teleng kan mase tgk movie.tp kt cni aku tapenah soping kecuali beli brg2 kecik2 je kt Giant die.tp kalo nk makan McD kt cni ar.padahal MINES tu ade je Mcd, saje gatal.oleh kerana just nk tgk movie jek kt cni selalu, so aku rase esok adelah tidak seswai sbb xcdg sgt pon nk tgk movie unless betoi2 taktaw nk wat pe.


3.MID VALLEY--->nie adelah tempat dating aku selalu b4 aku masuk UPM.mase aku duk umah abg aku dulu, cni la tmpt aku slalu p.sbb pe?sbb amek ktm dr rawang straight je ke cni.mals susah2 tukar sane cni.then, bpe byk aku round pon kt MID nie aku ase cam same jek.hak3.tmpt nie seswai untok yg kaye2 ar kalo nk soping.aku xseswai.tp aku penah beli belt kt cni sbb kecemasan dengan harge yg xtengok hargenye.tp sebena berbaloi sbb belt tu aku pakai tahan hingga sekang.ceh, cam lame je.pastu kt cni gk tmpat aku selalu jenjalan sorg2.cam gile kot. duk pusing2 je lam tu.penah aku nk cari adiah untuk bf aku kt cni.sorg2.dr tghri sampai ptg2.pastu abg aku tpon tnye kt ne.mase abg aku tepon tu aku da ponat da cari adiah.tp takjumpe.akhirnye aku jumpe.adiah kasih syg.haha.nk jenjalan kt mid sok ok gak sbb nye da lame gk x p sane.sejak sem nie sgt2 bz taktaw ape akan jd sem depan2 plak.ntah2 bukankan MID, MINES yg dekat tu pon xjejak agaknye.haha.


4.SERI SERDANG--->haha.tmpt paling kelakar.sbbnye mane taknye.selen drpd p MINES, Seri Serdang or name singkatannya dipanggil SS, ade tmpt paling kerap dikunjungi kalo nk beli pape barang.nak makan pon kt cni.nk tenangkan ati kt cni gak,nk p Maybank pon kt cni, nk p farmasi Anis pon kt cni, boleh dikatekan kt cni mmg macam2 la.haha.padahal xbesar mane pon.nononono.kt cni tak seswai untuk jenjalan sok.sbb cni mcm taman permainan aku diwaktu kecil.haha.tak la.kt cni da jd kedai runcit.xkan nk p date kt kedai runcit kan.haha.ok.cni cancel.


5.PUTRAJAYA--->ha.cni aku penah p alamanda 2x jek.sbb pe ek.sbb bg aku alamanda kalo ujung minggu ramai org especially bile ptg-->malam.lagipun, aku xberkenan sgt la p cni.kt luaran cantik mmg cantik.tp aku xbpe minat sgt p cni.sbb pe ar?tataw la.haha.tp kt putrajaya kan ade jambatan yg cam gile besar tiang die tu.nape aku lupe name jambatan tu ar.ha.c2 mmg ramai ar org lepak selalu mlm2.sbb diorang dok tangkap2 gambar selalu.aku n bf selalu gak p lepak kt jambatan nie.tp xde ar tgkap gmbar2 berie sbbnye kamere gune nset.da la xcanggih pon kan.kalo x nampak kelam je lam gmbr tu.haha.pastu lepak cni tenang,tenang ke?haha.kalo tgl belah masjid tenang la.kalo tgk belah jalan raye kete laju2.tp nie la satu2nye tempat yg aku n bf pegi kalo mmg tataw nk p mane da.dok lepak borak2 mengenali masing2.haha.wlupun da lame kapel xsemestinye kite ni dah kenal sumenye ttg bf kite kan.byk lagi yg kite kene tau.makin lame kite kenal die, makin byk kite kene taw.haha.ceh jiwang.ok.


6.BALIK PAHANG--->manyak cantek ar.next week pon suda abes sem, mau balek lagik ka?tak payah.balik pas abes sem je ok.oleh kerana nk balik phg nie bukannya dekat sgt pon.2jam la nk ke umah aku.kalo aku ade kete aku rase, aku selalu balik tak ar?haha.entah.


7.SOGO--->lagi satu tmpt yg xseswai la nk date.sbb p cni nanti aku abes duet.


jadik nk pin jenjalan mane on this saturday.dok kolej17 je ar.haha.lepak bawah pondok sambil makan2 tgk movie sedap gak.haha.xmau.sok nk kua.tp bf suh cari tempt nk p mane.mane taw.huaa.penat da pk.org nk p sepang goldcoast die tak mau, kate jauh ngt.tau jauh.pastu nk p mane. aku dalam dilemma.idea.piz dtg untuk bgtau mane aku nk p.huh!

idea..pliz come..closer..closer..n closer...

p/s:haha.tibe2 dpt idea nk p tempat bukan shopping complex.mane?haha.flora n fauna.

No comments: