.A STORY.: Injection
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, September 6, 2011

Injection

Assalamualaikum..

entri tak tahu nak tulis apa. Cuma sekadar untuk biar jantung berdegup tidak kencang. Cuma untuk itu. Terfikir kadang-kadangkala. Apa pun yang berlaku, sebenarnya adalah satu kehidupan. Oleh sebab aku tak mahu memikirkan sesuatu perkara secara complicated, aku luangkan masa untuk menulis. Supaya aku lebih meluahkan. Dan tidak memikirkan.


Sebab, setiap selepas aku meluahkan, hati aku tenang. Walaupun kadang-kadangkala aku berasa itu adalah satu rungutan.

Oke sudah tentang itu. entri untuk hari ini adalah untuk melihat keadaan sekeliling. Tinggal sorang-sorang di rumah hari ini rasa begitu bosan. Nak mengikut, malas sangat disebabkan keadaan muka yang masih belum sembuh. Insya-Allah nanti baru sihat betol-betol.

Semalam pergi ke klinik. Untuk cek ruam yang teruk di muka ni. Teruk sangat. Sampaikan doktor pun kate ni ruam teruk. Setelah bertanya itu dan ini, doktor pun inject aku. oh. Sungguh pantas die inject sampai aku xberasa pun. Selepas tu baru rasa kebas2. Selalunya masa kene inject, rasa juga sakitnya.



Takut juga kalau ada penyakit yang kronik. Tapi alhamdulillah. Within 3 weeks doktor kate mungkin akan sembuh la. Oke, tak pe la. Amin.


P/s: Tak boley nak sambung lagi atas sebab-sebab lain. Ada hal.

No comments: