.A STORY.: Hari Sibuk Menyiapkan Pelajaran. Haha
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, September 6, 2011

Hari Sibuk Menyiapkan Pelajaran. Haha

Assalamualaikum

Hari ini aku sibuk menyiapkan sesuatu yang berkaitan pelajaran. Sesuatu yang sepatutnya aku sudah siapkan 3 bulan yang lalu namun aku tangguh-tangguh sampai 3-4 hari lagi nak balik UPM baru terasa diri ini terhegeh-hegeh nak siapkan sedangkan orang lain dah siap study kan diri mereka untuk masuk tahun 4 Vet yang sangat menakutkan. Menakutkan kah? Aku kena belajar untuk study selalu kah? Oh tidak. Aku bukan minah study. Camane ni. Rasa macam nak lari bali ke 4 bulan yang lalu dan tersenyum saat habes menjawab paper final dan kemudian rasa gembira untuk pergi berpraktikal dan duduk di rumah bergoyang-goyang kaki.


Hehe. Kenapa aku masih sempat untuk menaip entri sedang ada dua practical report perlu disiapkan? Ye. Ni lah due practical report aku yang perlu disiapkan.



Itu adalah anak seladang kalau korang nak tau. Kalau sekali tengok macam anak lembu kan? Hehe. Tapi tu la anak seladang aku ulangi yek. hehe. Oke. Ini punye Jenderak Selatan punya cerita la. Practical selama 2 minggu. Oke. Relax je kat sana.




Ni sengaja nak buat kaler usang sedikit sebab memang da usang sangat dah practical nya, tapi report tak siap2 lagi. Kat sana memang kerja sangat-sangat lah. Memang kerja. Tapi cuma minggu last tu je kami macam tak berapa kerja sangat sebab kami punye supervisor cam bg kami relax je. hehe. Tu pakaian pekerja kat situ la. Kami yang berpraktical pun wajib pakai la. Jadi nampak la biosecurity kat sini kuat sangat la. Jadi, kitorang akan disembur ubat dulu sebelum masuk kawasan ladang. Oh. Lupe..ni ladang ayam di sesuatu kawasan di negeri Selangor. Ha, ayam yang korang duk melantak hari-hari tu ye. Hehe.


p/s: Dah habes taip entri ni, tetibe rasa nak tengok movie plak. Nampaknya practical repot tertangguh malam ni la. haish.

No comments: