.A STORY.: Lega
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, September 8, 2011

Lega

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..lega sangat rasa hati ku ini. Siap berbunga-bunga kembang mekar lagi. Haha. So gila kan. Sebab tadi baru lepas menelefon ibu kepada bf ku. Saja-saja. Tanya khabar itu ini. Dan berasa lega. Malat itu ini. Tatau nape. But rasa lega. Mak aku dah pesan, nanti kalau dengan mak mertua anggap macam mak sendiri layanannya. Faham? Walaupun aku belum berkahwin, tapi kena rapatkan silaturrahim. Betol x? Sayang kat family die!


Dan hari ini hatiku berasa lega lagi apabila kedua-dua report practical sudah disiapkan dengan jayanya. Kali ini malas letak gambar kat report. Sebab sengaja. Lagipun tak byk tangkap gambar sangat. Sibuk bekerja. Ceh bajet. haha.


Senja-senja begini rasa mata semakin kabur je ngadap laptop. Esok kena keluar la. Kena pergi kedai spek. Check silau. oh. Teringin nak buat spek baru la. Tapi nanti habes duit. Camane ney. Hadey.

Malam ni aku dah mula nak mengemas untuk pulang ke UPM terchenta (tercintakah?). Banyak sangat barang. Sebab satu habuk pun aku tak tinggal kat kolej aritu. So memang padan la muka kena bawak barang sangat banyak. Haish. Dah masuk tahun ke 4. Orang lain dah masuk final year. Aku belum lagi. 2 years to go. Semoga aku berjaya menempuhinya. Amin...

No comments: