.A STORY.: Keheningan Pagi Semasa Cuti di Hujung Tanduk
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, September 5, 2011

Keheningan Pagi Semasa Cuti di Hujung Tanduk

Assalamualaikum.. oh, akibat ketidak selesaan tidur pada waktu macam ni, disebabkan sesuatu keadaan, aku pun bangkit ke tandas, kemudian mencari sikat dan bio oil. Ku lihat muka ku seakan mengelupas. Namun, aku bersyukur sebab ada perubahan walaupun sedikit sahaja setelah aku menggunakan bio oil dan elastin E cream.


Tapi, kemudian ku membuka laptop. dan terus melihat tarikh hari ini ialah 5hb. Tak sampai seminggu lagi aku akan berada di rumah. merasa tanggungjawab untuk menunaikan ibadah menuntut ilmu datang kembali. Aku mesti mula untuk menjaga mental dan fizikal kembali. Aku akan kembali ke universiti setelah 4 bulan bercuti. Ye 4 bulan. Namun, tiada apa-apa perubahan positif yang aku lakukan, namun aku banyak belajar untuk berterus terang pada cuti 4 bulan ni. Aku juga mula belajar untuk:


Berfikiran positif
Menerima marah orang


Walaupun saat penghujung cuti baru aku mula untuk belajar, at least aku dapat sesuatu.


Terus dengan masalah ruam aku, walaupun ada sedikit perubahan positif untuk pagi sebelum Subuh ni, namun aku mesti pergi ke klinik juga. Untuk mengetahui apakah masalah sebenarnya. semoga aku ok semua.

Semoga aku diberi kesihatan yang baik, Ya Allah.
Amin~

No comments: