.A STORY.: CUTI 3 HARI TU
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, September 1, 2010

CUTI 3 HARI TU


ARI RABU: mak tepon cakap Firas masuk sepital nie. demam. tapi demam biase. tp maybe suhu tinggi kot. tu masuk kot. ok mak, nant adik p HKL ye. tp ari jumaat la. sebab ade byk keje nie. mak aku da ade la tu kat Firas rasenye.

ARI JUMAAT PAGI: mak tepon lagi. aku ingatkan mak aku nak tnye kul berapa nak tolak dr UPM. tp upenye ayat mak macam nie. "ni nak bgtau..kak lin dah bersalin" OMG1 cian Firas, tu la cemburu ngat adik nak keluar pastu die masuk ward plak. hehe. ekceli aku gumbire lew!dapat anak sedare baru!! heheh. wanita. perempuan. name mase tu lom daftar lagi. tapi abang aku ckp name die Nur Zara Amani. bley panggil mane2 je antara 3 tu.

ARI JUMAAT DAN SABTU: oleh sebab Firas masih dalam ward dan Kak Lin pon masih lam ward bersalin, aku, mak n abang berganti2 menjage Firas. manje ngat. ubat sume tak nak makan. haih. last2 ubat sume nye dibagi melalui rectal administration. cewah. tp petang sabtu tu Firas n Kak lin da leh kua dr ward. ok. setel. 

tp penat la amat. sebab nye duk berulang dari rawang ke HKL. bulan puase. kene bersabar byk. hehe.ala, sempat snap 2 keping gambar Zara je. ade sekeping gambar Firas mase tunggu diluar ward bersalin.

ok. nie Firas. jht tol aku letak bunge. mase nie die yang nak bunge nie ok. aku letak la cam tu. cam chantek jew. hehe. then, muke die yg maseh kuyu. baru pas kua ward mase nie. tunggu kt luar hospital bersalin lak. tunggu mak die.


ni plak Nur Zara Amani. mase nie umur die baru 12 jam. tpi besar. mase lahir tu berat die 3.57 kg tak silap.



nie plak gmbar mase die pandang aku. har3.

No comments: