.A STORY.: PENCILOK AIR~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, September 29, 2010

PENCILOK AIR~

aku rasa hari ni adalah hari yang best. sebabnya dapat habes kelas awal dari biasa. iaitu pada kul 11.30++ da habes untuk HARI INI. best2. kalau tak, selagi tak mencecah angka 4++ jangan harap nak habes lagi. semalam pon habes awal jugak. before kul 1. haha. minggu ni kelas petang banyak relaks. ari isnin aritu pon kelas Virology Lab pun sampai 3.30++ je. Syukur.


akan tetapi!!! ada sesuatu telah terjadi pada hari ini. disepanjang minggu ni masalah air adalah sangat kritikal di Kolej 17 ni. semuanya disebabkan tekanan air rendah di tangki k17. walau bagaimanapun, sebagai langkah2 untuk menyelamatkan diri aku dan rakan rumah telah menampung air dalam baldi masing-masing. MASING-MASING ok??? dan telah terjadi satu petang tadi setelah aku baru bangun tidor(teruknya)..then nak p mandi lah kan. aku dok borak2 dulu ngn rumate before p mandi. dan....setelah aku memasuki bilik air untuk mengambil air dalam baldi aku yang telah diisi penuh oleh aku mlm semalam...entah JEBON mana yang curik air aku. CHELANAT kan. nak guna cakap la. atleast tak nak cakap pon isi la air tu semula. S**T gila kau. kalau kau terdesak sangat nak guna air petang tadi, atleast ko cakap la. aku bagi je. dah ar hos bomba kat floor aku takde air. pastu nak p amek kat floor atas. kau ingt aku tukang amek air untuk kau ke??memang sangatlah marah aku. memang sangat marah. lagi2 masa tu aku nk mandi kan dan seumpamanya. ada jugak kan orang macam ni. aku dah cek. double..triple..check adekah baldi aku bocor???tak de pon. kot ye pon tak nak amek air semula, kau jgn la gune air aku sampai kosong ok. ade la dua tiga titik yang tinggal. last2 aku la yang nak pegi amek air semula??? mmg s*i* dowh.. aku berasa sangat marah. dulu aku kat asrama lagi la. always tak de air. n xde plak aku nak gune air org lain tanpe minta izin or xisi semula. atleast kau isi la kan. nak kena tulis name kat baldi ke? dan paling aku rasa sangat marah bila aku dah amek air, angkut dr lua uma masuk lam umah, tibe2 ada plak air datang kat paip kan. urrgghh.. aku sangat marah sapa yang kosongkan baldi aku tu. aku kalau mandi gune baldi tu pun tak abeskan air dalam tu. atleast bley gune untuk cuci muke b4 tido ke..ape ke..

dan aku telah menelefon bf aku. malat malat malat tentang baldi dan air. dan seperti biasa, dia gelakkan aku. adakah lawak ke? huh. dan sekarang aku masih tidak tahu mane air tu pergi dan siapa yang lakukan. 

p/s: aku nak taw sapa yang buat. (*2*)

No comments: