.A STORY.: CINTA KIRANA - DIA MILIKKU
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Saturday, September 18, 2010

CINTA KIRANA - DIA MILIKKU

OK! 1 lagi post untuk hari ni. sebab malam karang aku dah nak buat assignment plak. study pon dah kena mula dah ni ok. hehe. baeklah. korang tengok tak cerita cinta kirana? kalau korang tengok korang tau lagu ni tema cerite tu. ENJOY!

Dia Milikku
 
Semula, ku tak tahu,
engkau juga,
‘kan ingin,
memilikinya.

Bukankah ku lebih dulu,
bila engkau teman ku,
sebaiknya tak mengganggu.

[Reff:]
Dia untuk ku, bukan untuk mu.
Dia milik ku, bukan milik mu.
Pergilah kamu, jangan kau ganggu,
biarkan aku mendekatinya.
Kamu, tak akan mungkin,
mendapatkannya, karena dia,
berikan aku, pertanda cinta,
janganlah kamu banyak bermimpi oh…
Dia untuk aku.

Bukankah, belum pasti,
kamu juga, ‘kan jadi,
dengan dirinya.

Dia yang menentukan,
apa yang ‘kan terjadi,
tak usah mengatur ku.

Dia untuk ku, bukan untuk mu.
Dia milik ku, bukan milik mu.
Lihatlah nanti, lihatlah saja,
biarkan aku mendekatinya.
Kamu, tak akan mungkin,
mendapatkannya, karena dia,
berikan aku, pertanda juga,
janganlah kamu banyak bermimpi oh…

[Interlude]

Ku sarankan,
engkau mundur saja.

[Reff]

Dia untuk ku, Dia untuk ku.
Dia milik ku, Dia milik ku.
Lihatlah nanti, lihatlah saja,
biarkan aku mendekatinya.
Kamu, tak akan mungkin,
mendapatkannya, karena dia,
berikan aku, pertanda juga,
janganlah kamu banyak bermimpi oh…
Dia untuk aku. (bukan)
Dia untuk aku.


lagu ni cam ala-ala cerita Cinta Kirana tu lah. hohoho. nak aku ulas? kalau tak nak tak payah bace, nak bace je lah. hehe. orait:

lagu nie pada pendapat aku, sorang lelaki ni dia macam suka or sayang lah kat sorang perempuan ni. sedangkan waktu tu ada jugak sorang lagi laki yang suka perempuan ni. ha, tapi kelebihan lelaki ni dia sgt yakin dengan diri dia..sebab tu dia ala-ala cuba halau la bahasa pasarnya la kan..supaya laki yang lagi satu tu jauhkan diri dari perempuan nie. laki yang halau nie nampak sgt dia sungguh2 la gak nak kat perempuan nie. ekceli kalau korang perasan kan, lagu2 yg mcm ni lebih senang faham ape yang die nak sampaikan..memang ayat die dah tertera dah kat lirik tu ape yg die cuba sampaikan. terimas~

p/s: saya mahu rehatkan diri. baru balik ke UPM. SELAMAT DATANG UPM. About 2 1/2 years to go!!! chiayok!

No comments: