.A STORY.: AKU DAN HOKI
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, August 26, 2010

AKU DAN HOKI


wah. seronoknya pabila dapat kembali menikmati bermain hoki. aku telah mengenali sukan hoki ni semasa darjah 4. tapi masa tu just turun berlatih kat padang sekolah untuk jadi pelapis je. haha. then darjah 5 aku dah start giat main hoki menjadi pemain sekolah. cewah. aku ingat lagi mase nie "gang" aku mase kat sekolah dulu semua pon main hoki. jadi kitorang telah membentuk 1 pasukan yang alhamdulillah.

then mase naek sekolah menengah aku menyambungkan permainan hoki nie dengan menjejaki pasukan hoki perempuan sekolah aku. SEMESTA yg kurindui. terlalu banyak kenangan yang menjadikan aku seperti sekarang. hehe. ayat xleh blah. then mase masuk matrik aku stop sume sukan aku. har3. bajet cam ayu2 jek. ceh. padahal matrik kan 1 taun je. lagipun kt sane kurang terdedah dengan sukan nie.(atau aku yang tak ambil peduli??) hehe.

ok. berbalik sekarang, last aku main hoki di UPM nie mase 1st year. aku masuk koku. then ada la match. alhamdulillah bila aku terpilih mewakili pasukan perempuan UPM untuk MASUM. tetapi apakan daya, tarikh perlawanan adalah sama dengan tarikh aku kena praktikal di Klinik Haiwan. ok. takpe, i prefer klinik. sebab tu wajib. haha.

dan sekarang (third year) aku kembali main hoki untuk interkolej. amin. tiap ari isnin, selase dan rabu malam kitorang ada latihan. disamping itu, bile kite masuk interkolej ni, dapat la kumpul merit untuk membolehkan aku stay di Kolej 17 ni untuk tahun hadapan (tu pun kalu merit aku cukup =60!!!)nape susah sgt nak dapat merit. haih (9.9)

ok, tapi aku nak ckp aku suka gila main hoki sebenanye. sebab aku maseh ingat cekgu sekolah rendah aku tu lah yang ajar aku main. dari situlah aku dapat belajar dari angkat kayu sampailah hayun kayu...dan sampailah sekarang nie, tapi ade jugak yang aku lupe2 skill yang die ajar. TQ MR.OHIRA. hihi ;)

ok. sebenanya mase aku taip ni aku ngah nak sejukkan badan. baru lepas maen hoki. jadi aku nak p mandi lak (12.47 am)---> tak baek untuk kesihatan. ok. babai.

No comments: