.A STORY.: KISAH SEMALAM DAN HARI INI
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, August 24, 2010

KISAH SEMALAM DAN HARI INI

baru balik dr kelas. jap lagik ade 1 lagi kelas. nope. lab. tp kul 2.30 ptg start. tapi lab nie kelas sebena. cam tutorial la kt matrik dulu. tp suke sebab lab nie selalu balik awal. tapi tak suke. sebab subjek die aku baru jawab dalam test pagi tadi. senang? susah? em. komen aku test IMMUNOLOGY td "best" sgt. har3. ok. soklan die sume senang. jawapan ke susah. ke aku jek yang rase mcm tataw la kan. 

ok. aku yang masih terhuyung hayang pale ku nie masih dalam keadaan immunosuppression. masih tak sihat. macammane ye nak hilangkan masalah always seleseme nie. ubat dah makan. vit c pon da makan.

dah tu macam mana lagi. ubat resdung pon ade makan. em. (y,y)..

semalam bf datang. berbuke same2. die taw aku tak sihat. ekceli malam after berbuke nk p pasar malam. then, aku plak tak sihat. die tak mau bawak aku. tp aku degil. sbbnye aku da berangan2 nk p pasar malam td. then pe lagi. p jugak la. kat sane aku asek bersin2. tp seb baek die faham. die suh aku pakai sweater die. then peluh2 sangat aku. dengan keadaan pasar malam yg penuh dan ramai mmg sangat berpeluhlah. kat sane dalam keadaan seleseme pon aku still dapat menyambar sehelai baju and seluar. pakwe aku pon same. menyambar seluar untuk santai2. beli murah sudah. kan?

tp aku rase bersalah plak kat pakwe aku. die tau aku selalu2 sakit n seleseme, then bile die dtg die bawak ubat untuk aku (almaklumlah ngah praktikal kt klinik). so TQ very much to U!(special for Sabri Kasim). nanti org masakkan ek. haha. mengampu.

rase cam nk tidorkan diri sebentar la plak. sebab jap lagi ade kelas. so nak peluhkan bdn yg masih tinggal sisa2 tak sihat nie. babai. ;) semoga aku cepat sembuh. (^^)




ubat2 yg sentiase ade dalam laci meje aku. Thanks to U. (ade ubat kumur, ubat batuk, ubat seleseme dan Vitamin C) ;) 

No comments: