.A STORY.: PONTENG sekolah?
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, August 23, 2010

PONTENG sekolah?

sengaje atau tak ponteng nie?haha. jap lagi ade VIROLOGY class yg sememangnya orang cam aku rase tak best. tp org laen tak ok. diorang maybe rase best. ceh. alasan je aku nie. kalu dah malas tu malas juga. hehe. ekceli aku nak study from 2-5 p.m taw. sbb sok ade test. hehe. kali nie nak stdy elok2. SEMANGAT2! sebab petang satgi bf aku nk dtg. hehe. berbuke pose same kot. tu lah. eh, tp aku ponteng bukan sebab nak jumpe die. tapi sebab aku tengah selesema sehingga keluar air mata yang jernih. tension tol. tp aku yang sangat selalu selesema sebenarnye sedang alami ADAPTATION untuk selesema nie. 

so, sekang ngah tengahari bute (PUKOL 12.53p.m. jam laptop aku) bermakne aku tak leh stdy lagi. nanti tambah stress. jadi di kala waktu ini, kita dah kekurangan tenage sebenarnye. jd kita rehat sebentar. kalu bulan tak pose sebab tu la waktu mcm nie ramai yg p makan. nak jana tenaga lek dr karbohidrat yg dpt dr makanan. kan?

ni gambar pagi tadi b4 p kelas. sekang nie aku dah tanam kat diri aku tak pakai bedak compact dah kt muke. aku just pakai lipstick (wane ala2 bibir) ngn mascara cket(brown). sebab pe? sebab aku nye muke ade prob cket. kalu pakai bedak nanti mudah gile naek minyak. aku tak paham kenape. and lagi 1, kt bawah hidung, atas mulut aku tu ade cam prob. sejak praktikal yang panas terik sem hari tu. mmg nampak cam misai kalu pakai bedak nanti. ade kulit tak sekate sgt c2.

muke aku bukan licin sgt. tp biarlah kulit aku nie elok lek, baru nk pakai bedak semule.

tp best oh.. td aku seleseme2 yg agak penat la nk lap mucus kan..then, p tandas, basuh2 jek muke selambe tanpe memikirkan bedak dimuke. jd cam best lah. sebab mmg tak pakai bedak, so tak payah risau sgt nak tepek2 lek. (hehe, kate2 org yg ade masalah bile pakai bedak)

pukul 1;04pm, nak rehat2 sekejap. menghilangkan rase penat. then stdy. babai. saye sgt letih ;(

No comments: