.A STORY.: King 2 Heart
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Friday, June 1, 2012

King 2 Heart

Today is the last lecture for my 4th year in DVM! OMG.. Sem depan dah 5th year. Bukan perkara tu nak cerita. Bosan.


Baru habes tengok cerite Korea. Yup. I'm crazy to Korean drama. Kih3. Last korea yang aku tengok baru habes adelah King 2 Heart. Mule2 cerita ni aku terbukak je mase kat Maadu.com mase ngah explore nk tengok cerita apa. Then tertengok la plak sampai habes episode 1. Dengan komen2 kat sebelah tu cakap drama ni best la ape la kan. So, oleh sebab nak tengok dengan lebih laju. Aku prefer bukak dramacrazy.net..kat sini sume ada.Korea, Japan, Taiwan. Kalau Maaduu tu Korea je kan.

Dari Kiri Penjahat, Heroin, Hero, Princess (Adik Hero), Soldier

Cerita King 2 Heart ni tak banyak la sangat soal cinta. Tapi bab percintaan tu best la. Cerita ni lebih kepada kenegaraan. Ketenteraan, Raja-raja. Hero adalah King, Heroin Tentera. Dengar macam tak nak la tengok cerita macam ni! Ntah pape jek. Haha. Masa aku tengok cover untuk cerita ni, rasa macam tak best je. tapi sebena best! Aku bagi 4/5. Malas nak bagitau sinopsis ke apa sebab kalau aku nk tengok cerita tu aku mesti tak nak tau cerita tu camana. Yang aku nak tau ade dua jek:

1. Happy ending ke x?
2. Hero die mule2 tak suke pastu baru sedar tersuke sebena

Cukup 2 syarat yang ni, cukup dah utk aku tengok cerita Korea. Tapi! Aku takkan tengok cerita Korea yang lawak semata-mata. Tak layan. 

Hero Kedua, Heroin, Hero, Heroin Kedua
Oh ye. Sebelum cerita King 2 Heart ni, aku tengok Shining Inheritance. Cerita ni hero yang sama dengan King 2 Heart berlakon. Lee Seung Gi. Macam biasa. Happy ending n hero mule2 tak suka sangat pastu cinta. Typikal cerita Korea. haha. oh. Tapi yang aku nak bagitau Shining Inheritance ni buat kan aku rasa nak menjaga duit tu dengan sebaiknya. Betapa susahnya sebenar nak ada duit tau!

babai. Tengahari Jumaat yang nyaman tanpa ada kelas pada petang nanti buat rasa mahu tidor!

No comments: