.A STORY.: Sedikit Rasa Ini..Ada sedih tercalit.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, April 18, 2012

Sedikit Rasa Ini..Ada sedih tercalit.

Hari ini perasaan terasa kepada dia, muncul..
Sedikit terasa dengan perilakunya..
Jika merajuk dikatakan tidak memahami..
Jika tak merajuk, hati berasa terasa..

Faham,
Dia penat,
Faham dia letih ulang alik,
Fahamlah jugak, ini hati perempuan,
Penipu sungguh aku kalau tak cemburu,
Penipu sungguh aku kalau aku tak rasa risau..
Penipu juga aku kalau aku setiap hari tersenyum lebar.


Mana ada perasaan senang hati..
Setiap saat pun tetap rasa kerisauan..
Hanya satu untuk tidak risau,
Satu sahaja,
Iaitu tidak memikirkan.

Penipu sungguh kalau aku tidak memikirkan.

Sungguh, hati ini ingin dikenali sebagai hak dia.
Ingin juga dikenali hati dia milik aku..
Tapi apakan daya.
Apa yang perlu aku risau?
Risau sampai aku rasa aku terabai..


Sungguh betul, hati ini rasa terabai.
Maaf kalau coretan ini hanya buat hati makin lara......(T,T)

No comments: