.A STORY.: Mereka dengan kisah mereka, dan aku dengan kisah aku
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, April 22, 2012

Mereka dengan kisah mereka, dan aku dengan kisah aku


Kalau setiap pagi aku bangun..boleh berkata "hari ini bakal menjadi hari indah"
Kalau setiap malam sebelum tidur..boleh berkata "tadi merupakan hari indah"
Kalau setiap kenangan..boleh berkata "hidup aku adalah terindah"
Bahagia nya rasa hati..


Teringin nak sematkan dalam diri aku satu perkataan positive selalu. Bukan mudah menjadi positive thinker. Tapi susah bila menjadi negative thinker.

Cuba mencari kekuatan, cuba mencari satu perkataan indah untuk alami hari mendatang.
Semangat dulu semakin berkurang. Macam mana..
Sikit je lagi Haida..bertahan..kau boleh. Cuma kau yang malas.

Adoi..bila lah nak berubah ni. 

Semoga hari esok..hari aku lebih baik.
~Berat badan?
~Study?
~Perilaku?
~Kesihatan?
~Penampilan?

Cita-cita dan cinta aku masih sama.hikhikhik..


#Persiapkan diri untuk menjadi seorang wanita yang layak dijadikan sebagai isteri.


Ini kisah aku yang panjang. (needle driver pun aku bantai gune)

Minat aku, suka aku. Usah pertikaikan. Masing-masing ada minat kan.

No comments: