.A STORY.: Tetiba Rasa Bangga Entah Pape~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, April 17, 2011

Tetiba Rasa Bangga Entah Pape~

haha.. bile bace belog2 ade yg cerite pasal Yana Yonet.. diorang happy and suke sangat2 bile ade Yana singgah belog diorang. walaupun aku tatau pun Yana singgah or x kat belog aku..tapi aku rase bangga gak. nk tau sebab pe? sebab Yana tu adik angkat aku mase sekolah rendah lagi. hehe. memang aku kenal die. die pun kenal aku. ceh. berie plak..eh suke ati aku lah..tapi seingat aku berakak n beradik angkat ni die je kot yang aku ade contact. sebab yg len cam lost contact jek. hehe.


Jom la nk cerite pasal Yana Yonet ni.

Dulu2 aku tak panggil die Yana pun. sebab name die Nur Diayanah. So, aku panggil die Dayana. bese la sekolah rendah kan ade budak2 comel mesti nk buat adik angkat kan? Aku kenal die sebab kitorang sama sekolah rendah la. die atlet. sangat atlet. aku ingat lagi..kalau lompat jauh punye acare memang die ngn abg die Saifuddin tak silap aku memang punye acara la. Kalau acara balapan tak yah cakap la. Yana ni memang kuat lari. satu sekolah and daerah pun kenal die. oh! selain itu aku rase sebab kitorang main hoki same2 gak kot sebab tu leh jadi adik angkat.


bile dah naek sekolah menengah kitorang pun dah terputus contact. haha. ayat cam bengong. tup2 jumpe balik mase aku after SPM. Yana ni aktif jugak kt tempat kitorang tu. Die ade masuk Nasyid belie. mak aku plak yg urus2 hal bebudak nasyid ni. tapi tukang ngajarnye orang lain la. so, mase pergi pertandingan nasyid tu la jumpe lek ngn die. die maintain macam dulu. still comel n cute. tak gemok langsung. pastu aku masuk U, then lost contact lek. pastu jumpe lek kt Fb. haha. dan sampai sekang ade je hubung2 gk kt Fb kadang2. lagipun aku jarang men fb chating2 lame2. bese nye bukak fb tengok notification..pastu tutup. kadang2 jek aku fbwalking.


dan die sekarang dah macam model aku tengok. Yup, in reality..die memang comel pun. and and sekang dah jadi blogger yg semakin meningkat naik. haha. Bagus Yana! keep it up!

Pesanan untuk Yana: Manusia ni macam2 perangai. jadi kalau ade yg tak suke tu kite lantak jek. orang yg suke kutuk2 kite memang suke kalau kite melawan. kalau kite tak lawan, nanti die sendiri yg akan sakit ati. lagi satu, orang yg tak suke kite ni sebenarnya die tak de ape yg kite ade. jadi kite kena senang ati dengan diri kite sebab kite ade ape yg die takde! hahahehe.

akhir kate: tetibe teringat Maharaja Lawak kumpulan Sepah ade cakap mase minggu ke 3.. gajah tu bertahun2 tak makan nasi gemok jek. kan? nape ek? hik3.

2 comments:

Anonymous said...

fuhhh. yana senyum dari ayat first sampai ayat last akak. i love you kak. love you! jangan puji sangat. kembang dah ha.

hug and kiss for you my lovely sister! =))

SitiNurhaida said...

ahaha.. tak pujilah. sebab bende tu kenyataan aje..hehe.


kiss n hug for u too!haha