.A STORY.: Kenduri?praktikal?kek?
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Saturday, April 16, 2011

Kenduri?praktikal?kek?

Alhamdulillah kerana sudah berjaya sampai ke penghujung sem 6. wah...lagi 4 sem untuk habes belajar. sonotnye..haha..seronok ke? sebabnya sem 7--->sem10 nanti rasekan penangannya! memang tgk senior busy giler...mmg kena pandai curi n adjust mase la!



oke! hari ni da bace jemputan kahwin kawan aku tu..belah pompuan buat hari weekend..tapi kawan aku tu lelaki...buat weekdays kenduri..oleh sebab weekdays...kalau ade rezki aku pegi la..kalau takde rezki takleh la..haha..nak wat camane kan...sume tu bergantung pada keadaan..eceh..



so sekang ni takde nk cite sal ape pun..sebabnya diri sedang bersenang lenang sebab meje dah kemas...barang2 pun banyak da bawak balik n just tinggal barang untuk kegunaan semasa final n praktikal sahaje!



so...dalam mase sebulan lebih ni akhirnya aku rase la..rase2 je..haha..dah terjumpa pencuci muka yg seswai dengan aku..selama beberapa lama aku mencari2...akhirnya rase cam dah jumpa la kot.keh3...cam gune sedap2 jer rase...sume ni sebabnya aku suke sangat kat Lisa Surihani yang comel dan canteq!

walaupun orang kate Garnier ni memutihkan ke ape ke..yang aku pentingkan adelah kesan2 hitam jerawat kt muke aku tu hilang sudahlah!hahah..muke aku mmg takde nye nk putih2 sebabnya muke aku muke orang Melayu tulen..ceh...kang orang salah paham plak kate aku orang asli plak..haha..oh..ayat sebena..kulit Melayu..hehe..best pakai ni..rase muke cam bersih after cuci...




lagi kisah pe??haha..wokey..kisah seterusnya adelah esok nk buat kek batik. dengan Cik Zuzu..mengade kan sebabnya study week ni patotnya belajar bende len..kitorang sebok lak nk buat2 makan2..hehe..





lagi??



takde pe dah..babai.
entri ni sangat bosan kan?bukan entri ni je..entri sebelum ni pun same kan.hahha...Ade org kisah ke?haha..

oke lah.Babai!



3 comments:

Ayu ZuBaIDa said...

hahaha TEPENGARUH lisa surihani....=)

SitiNurhaida said...

haha..lisa tu kakak angkat dulu2..keh3...
bajet pakai garnier cantik cm lisa ar??haha

SitiNurhaida said...
This comment has been removed by the author.