.A STORY.: Semalam yang lepas
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, April 30, 2013

Semalam yang lepas

Pagi Selasa yang masih mampu tersenyum. bangun dengan hidup yang baru.

Dan semalam adalah hari yang teruk. Dari 7 suku pagi sampai ke 5 ptg, everything semua teruk.
Seronok betul kena maki. Seronok betul dijatuhkan maruah depan orang ramai. Haha. Tu la attitude yang bagus. Maki depan orang ramai. Profession ni keja nya maki orang je ke? 

Stress. Sampai menangis sorang-sorang dalam kereta. Stress sampai menangis dalam hujan. Muka kat lua memang nampak cool. Saja buat cool. Supaya semua orang yang concern rasa macam aku tabah. Dalam hati, Tuhan je yang tahu. 

Aku manusia, kau pun manusia. Buat silap mana sangat yang sampai nak maki macam tu? Haha. Mungkin sebab kau yang terlalu perfect. Ko je yang rasa ko perfect.

Penat rasa down sampai aku rasa, yes aku memang layak kena maki. memang layak kena tipu. Aku manusia ada hati dan perasaan. Kalau ko marah aku macam biasa2 je, aku tetap akan perbetulkan silap aku. Tak perlu nak over. Sebab buat rasa lagi malas nak perbetul kesilapan. Hiduplah dalam keadaan yang tenang. Jangan sewenang  nak jatuhkan air muka orang lain. 

Dalam hidup aku ni, terutama semalam, aku rasa macam aku perempuan yang paling worst kat dunia ni. Semua orang perlaku aku macam aku ni tak ada rasa hati. Percintaan? Serupa. Hidup? Serupa. 

#Biarkan aku seketika mencari yang hilang. Terlalu banyak yang hilang dalam jiwa aku sekarang,
#Berjalan mengikut kaki melangkah.

No comments: