.A STORY.: Semakin terasa bahangnya
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, May 15, 2013

Semakin terasa bahangnya

Sekejap lagi aku dah tak lagi bergelar student universiti. Tinggal sebulan lebih saje lagi.
Nervous? Ye. Lepas keluar nanti kena bergaul dengan orang baru dah. Kena mula semula persahabatan dengan orang baru. Nervous. Jangan lah hati ini mudah meragam. Sebab keluar nanti aku kena bergaul dengan semua peringkat umur. Yang lebih banyak pengalaman mereka.

Mengantuk. Letih dan Monyok. Rasa macam nak tido selama sebulan. Lepas tu bangun je habes da comprehensive. Study aku? Tak terror mana. Tak sempat study semua pun lagi. Bukak laptop nak buat report, last2 buat report blog.

dalam keadaan sepatutnya busy study ni pun masih sempat lagi aku layan cerita sweet2. Mana boley aku nak tahan untuk tersenyum. Sebab kalau aku betul tengah study, muka aku kompem serius. Pernah dolu-dolu orang kata muka aku napa mcm marah semacam? Kau tau tak aku tak marah, cuma aku fokus. Kih3.

Esok. 16 Mei 2013. Pukul 1.10ptg, genaplah usia aku sebanyak 24 tahun. Kalau dulu2 jumpa akak2 yang umur 24 tahun rasa macam, eh..da tua akak ni. Yang aku rasa sekarang? Dalam diri masih bukan dewasa. Mungkin dah kerja nanti baru rasa. Mungkin?

Hari ini. Banyak benda nak kena siapkan. Report. Presentation. Study. Study. Study. Minggu ni free sikit. 

Rasa macam cuak gila. Macam banyak gila benda yang taktau. Sebab aku mula study yang betul2 fokus belum start lagi.

Mengharap aku dapat tersenyum lebar sebulan lebih nanti. InsyaAllah. Doakan.


P/s: Teringin ke pantai. Rindukan suasana itu.


No comments: