.A STORY.: Petikan petikan hidup
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, April 3, 2013

Petikan petikan hidup

Senja-senja menaip. Sebab masa ni je free. After maghrib dah kena buat kerja-kerja. Pelbagai.

What a life. pejam celik pejam celik lagi 2 bulan je nak habes belajar dah.InsyaAllah. Just follow the flow. sampai jugak nanti waktu nya.

Minggu lepas yang seronok. 2 hari berturut pegi kenduri kahwin kawan. Sorang kat Batang Kali, sorang lagi kat Cheras. Dah sampai jodoh diorang. Yang paling seronoknya sebena bila dapat jumpa kawan-kawan lah. Tapi yang tensennya, dua-dua kenduri pakwe lama takde plak nk datang. Kuh3. *Sabri tak jeles kan?*

Sebab aku tak jeles pun dia ada makwe lama! Kuh3.
Kenapa, perempuan atau kawan perempuan aku sendiri, yang duk msg dengan pakwe aku nak takut dengan aku? Tak perlu buat muka takut pun. Bukan aku taktau ko ada msg2. Cuma aku malas ambil peduli buat masa ni. Once ada lelaki yang suka korang atau aku, aku just harap dia tahu macam mana nak jaga hubungan kami. If dia betul tak nak korang atau aku, dia akan tinggalkan. So, korang just biakan je la. Tengok kesungguhan dia nak kat kite. Semua ni aku bercakap berdasarkan pengalaman. Pengalaman aku selama 7 tahun yang berulang-ulang perkara yang sama, buat aku jadi lebih berfikir. Lebih jauh fikir. Lebih mendalam fikir. Tak payah sesakkan otak kite. Sebab ada 1 perkara yang buat aku selalu dapat lalui segala rintangan dalam hubungan..iaitu..dugaan. Tuhan takkan uji kita kalau kita tak mampu nak hadapi. Tuhan uji semua perkara yang Dia tahu kita mampu.

OK itu perkara yang aku menyampah la bila pergi kenduri. Aku paling tak suka benda ni terjadi. But jumpa kawan-kawan yang sekepala memang sumpah seronok gila ok. Tapi semua gambar kat bawah ni aku cilok dari kawan2 aku.
Kenduri Ayri di Batang Kali. Sebena ni ngah gosip. Tak boley bla kalau jumpa Naz and Kumey.
Pengantin pinkish! Ayri tantek angat.....!!hik3
Saja nak show off bibir mungil Kumey. Baju hitam bertudung satin maroon.



Kenduri Shiwa (pengantin lelaki) di Cheras.
Time for perkara di waktu senja!

No comments: