.A STORY.: Satu per satu
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, April 10, 2013

Satu per satu

Dapat bunga plastik! Sebab itu yang aku harapkan. Selama 7 tahun perkenalan, this is the first time. Terlalu banyak maksud dengan bunga ni. Kenapa ia plastik? sebab supaya ia dapat tahan lama-lama. Tak layu dek panas, tak lunyai dek hujan. Tq for the first time.

Dapat jemputan ke Awana Genting! untuk family day his clinic. bukan clinic dia punya. clinic tempat kerja. Tq sebab tak malu bawak saya jumpa rakan kerja walaupun saya tak seberapa.

My housemate untuk tahun 5! Ni masa dinner Vet aritu. InsyaAllah ni vet dinner last as student. Dalam 2 bulan lagi insyaAllah akan keluar sebagai  alumni UPM.

Ni my roomate. untuk rumah baru.


Setelah begitu penat lelah untuk mengharungi. Rasa macam begitu susah nak hadapi, tapi last sekali dapat jugak harungi. dapat jugak siapkan. dapt jugak present dengan tenang.

Dah macam adat budak final year kos ape2 pun mesti nk tangkap gmbr thesis mereka. Now. my turn!
Satu per satu habiskan dalam masa 1 sem last ni. Ni second last thing yang selalu duk merenyuk dalam kepala. Clinical Conference. Alhamdulillah. Dah berjaya habeskan jugak! Yay!!! Tunggu untuk comprehensive!

Dan baru-baru ni. Alhamdulillah. Sorang lagi kawan aku dah melangkah ke arah yang terbaik. Semoga hubungan ko and Syam sampai ke jinjang pelamin dan akhir hayat! Amin.

What's next?? Everything berlaku dalam sekelip mata. Cara terbaik adalah dengan menghadapi setiap perkara dengan senyuman. Menunggu mengubah fasa hidup!

No comments: