.A STORY.: Saya confius..
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Friday, September 7, 2012

Saya confius..

Assalamualaikum.. Bila dalam keadaan dilema begini, jangan seksa aku dengan konfius yang semakin menjadi-jadi. aku berada dalam beberapa pihak. sebagai anak, sebagai student, sebagai kawan, sebagai awek dan sebagai diri sendiri. orang yang tak berada di tempat aku memang la tak tahu ape aku rasa. jadi kalau keputusan ape aku buat aku harap sangat tak de yang sakit hati. kalau boleh taknak risaukan mak dan abah, dan kalau boleh jugak tak nak susahkan sesiapa, dan jugak tak nak kecewakan orang dan kalau boleh nak buat diri sendiri tak kalut lega semua lah. tapi bila di pusu pelbagai kata, tetibe aku rasa aku ni tak boleh jadi terbaek untuk mane2 pun. aku kena tunggu habes belajar dulu, ade kereta sendiri pegang duet sendiri baru la aku boley nak g jenjalan sana sini. Please..kalau orang lain tak nak paham, atleast awak sorg yang paham je cukup dah. memang, aku da besar, dah umur 23, dah pandai jaga diri sendiri, dah pandai pikir baik buruk [dulu aku mmg jahat], tpi sekarang ape yang aku pikir kalau leh dah tak nak buat parents risau..arghhhhhhh..penat la nak pikir semua tu! masuk sem ni dah tak bley nk huhahuha bagai..ni tahun penentu aku..tak kan aku nak huhahuha sngat..mesti ramai akan kate aku penting diri..benda kecik pun tak leh setel..ajak sana xleh, ajak sini tak mau..huh.. just put yourself in my shoe for a minute..penat tau fikir! camane nak puaskan hati semua orang.......

No comments: