.A STORY.: Rose Merah
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Sunday, March 25, 2012

Rose Merah

Assalamualaikum.

Smpai malam rasa semua tak kena. Swine baru baca sekali imbas lalu bak angin lalu. Epidemiology exercise tak buat lagi langsung. Esok kul 8 da kena antar. Esok Test Swine. Makan kueh tadi tbe tergigit halia. Mati selera. Hati pulak sedang merajuk. Tak nak pujuk plak tu. Baju ad yang tak basuh lagi. Teruknya hari ahad hari ini. Public Health yang belambak tu test Rabu ni langsung tak sentuh lagi.


Kalaulah sepanjang minggu haritu siapkan epidemiologi tu..
Kalaulah semalam basuh baju semua...
Kalaulah mula study Swine pada Jumaat malam...
Kalaulah toksah gedik2 nak merajuk pastu tunggu kena pujuk..
Kalaulah tak buang masa untuk origami...
Kalaulah dalam kelas tumpu setiap lecture dan dapat ingat dengan mudah...
Kalaulah masa dapat undur balik pun...agak-agak perkara sama akan berulang jugak tak? Haha.



Walau pun rasa buang masa membuat origami tu sampai aku skip makan semata untuk kepuasan membuat origami yang pada mulanya aku memerlukan setengah jam untuk siapkan tetapi sekarang hanya perlu 5 minit sahaja, ye. Aku puas hati. Atleast aku buat something yang seronokkan hati aku.

Nah! untuk tatapan bf aku, kawan-kawan aku, atau sesiapa yang tersinggah kat sini. Actually senang je, alah bisa tegal biasa. Lawa tak lawa lain cerita. Cerita kat sini asalkan aku puas hati. Oke la. Banyak lagi kerja menanti. Tata.


No comments: