.A STORY.: A UNIQUE LOVE STORY in my secret life.
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, February 21, 2011

A UNIQUE LOVE STORY in my secret life.

assalamualaikum..

keh3. hari ni sangat bahagia kerana aku telah berjaya menghabiskan test 1 yg termasuk minggu ni sudah 3minggu. penat wo. dah gaye cam final plak tau tak! nyampes i. so mlm ni dapatlah buat apa sahaja yg ati mau tanpe ade assignment..tanpe ade note yg nak kena bace. warghh..happy siot..sekejap je happy..sebulan lagi test2 plak.kah3..


wah...aku berasa aku ni sangat bertuah walaupun mesti org lain kate aku nie gile atau malang ape bagai. tp aku rase sume ni ketentuan dtg dari-Nya. dan aku menerima dengan baek. aku telah mempunyai satu love story yang unik. sangat unik. kerana aku tahu n faham bukan semua org dapat ada love story yang macam aku alami sekarang. memang susah. mule2nya sume ni aku rase macam mimpi..sakit hati..pendam2..sume yg negatiflah..tapi kemudian apa yang aku mintak adalah petunjuk daripada Allah..dan inilah petunjuknya dan aku sungguh berasa lega. sebab kite mesti yakin setiap apa yang Allah aturkan untuk kita itu sebenarnya ada hikmah yang tak ternilai. dan bende2 mcm ni telah mengajar aku menjadi seorang perempuan yang lebih bersabar. insya-Allah.


dan aku kisah cinta aku yang unik ini biarlah menjadi satu senyuman antara kami. dan aku rasa tidak perlu persoalkan lagi mengapa sume ni terjadi kerana setiap perkara yang kita lakukan adalah datang dari Allah. syukur..sebab aku masih waras.



akan tetapi! jika kamu2 mahu ada satu kisah love story yang unik ni..benda pertama yang kamu2 kene lakukan adalah berterus terang. kemudian hati kamu2 akan berasa lebih tenang apabila berterus terang. Unique love story adalah satu ketentuan. usah persoalkan. kerana setiap manusia yg bersabar dan tenang..ada hikmah disebaliknya. dan paling penting adalah KEIKHLASAN. sifat keikhlasan ini aku sedang menjana sedikit demi sedikit..dan inilah salah satu perkara yang mengajar aku menerima ketentuan Ilahi.



yeah kawan2. i love u all. haha. tetibe tak tentu pasal.
p/s: kisah cinta aku kini..biarlah menjadi rahsia diantara kami.
dan aku kan terus menyenyum kan diri.keh3. love myself!

No comments: