.A STORY.: kenapa down sangat?
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Wednesday, February 23, 2011

kenapa down sangat?

mood entri kali ni suram. sumenye sebab gara2 sejak tahun ini, 2011 merasakan tiada keyakinan diri sudah.. kulit muke yang seakan kusam. pakai itu xkene..pakai ini tak kene..merasekan ingin kembali dikala remaja muke licin tanpe sebijik jerawat.hahahahaha..



wah...keyakinan diriku sungguh berasa down. OMG. wat the aku ni...hahah..no..no..no..aku tak mintak nk putih ke bagai...tapi atas kesilapan aku sendiri yang duk cuba itu..cuba ini..hamek la kan jadilah kulit muke kusam. serius xberseri. padahal aku bukan jenis mekap selalu..sbb org kate if selalu mekap nanti if tanggal mekap muke lagi xberseri..tp masalahnya aku bukan jenis mekap2. hish. kemanekah kau seri...har3.



wuwuwuw..apekah yang terbaik untuk kulit muke. aku tau mesti ade yang cakap "amekla wuduk"..ye aku tau. tp kite amek wuduk bukan niat nk kulit muke cantik kan...amek wuduk sebab nk sucikan diri n boleh solat kan..jadi jangan jawab camtu ngn aku.huhu...



sikalang aku tak pakai pape pencuci muke dan aku hanya gune sabun gatal ke ape ntah mak aku beli kt langkawi. so far jerawat cam ragu2 nk tumbuh..tapi datang plak kemarau kat kulit muke..menjadi kering..OMG. apekah aku telah buat kt muke aku sampai kusam begini.



saye down la. ;(

gambar ni i kredit to google.


1 comment:

Ayu ZuBaIDa said...

kahak3....muke belengaih...