.A STORY.: Jadual Hari Minggu
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Thursday, January 13, 2011

Jadual Hari Minggu


oke lah. tajuk entri yg tiada kene mengena. haha. ni nak cerite 1 bende la. eh tatau la byk mende ke 1 bende je.


aritu dalam kelas..aku suka la Prof Hair ni. die mengajar subjek pathology. aku bukan suke subjek tu even die pun. tapi aku suke care die. sebab dia sangat bermotivasi. aku suke dengar bile die cam bgtau sesuatu. aritu die pernah wat statement mcm ni.."when become friend, dont look at their differences, but look at our similarities.." ok..something like that la kan.komen aku kt state ment die ni mmg byk betolnye..tapi ni bercakap tentang friend taw. friend. sbb nye kite manusia bese kan..mesti la byk perbezaan..then, kalu same je sume dah jadi cermin la plak kan. tapi dalam kite berkwan tu, jgn la kite tengok perbezaan nye..sebabnye kan dari situ bley timbul pergadohan..kemarahan..sebab tak semua org setuju dengan kita.


then aku teringat plak Dr. Fadzillah Kamsah ckp..dalam perhubungan kasih syg plak..ha..ni hubungan lebih dr kawan la..biarlah ade perbezaan..supaya kita bley saling melengkapi..betol la..the one we love, kite nk kongsi byk benda. jadi benda yg kite kongsi ni biarlah cam kontra dengan ape yg die ade or buat. betol.baru korg takkan rase boring. tapi jgn la rase bile kontra tu semuanya ok. bese la lumrah kan hidup ni mesti ade nye silap2.


tapi ape2 pun semua tu terletak pada diri kita sendiri. 



oh lagi satu..aku cam pernah terbace kt mane ntah la..haha, ckp pasal hubungan jugaklah..i mean laki n perempuan..katenye jgn la kite ni terlalu kuat cemburu..sebabnye kalau pasangan kita tu nk curang or ape2 la..die tetap je akn buat walaupun tahu kita cemburu. so, toksah penin2 kepala la kot..kalau betol die sygkan kt kite or korg la..die ramai kawan perempuan or curang camane pun la..die tetap dtg kt kite.. tak salah kte bersabar. better hurt today than tomorrow..haha.pepandai je wat ayt sendiri.


ok lah. ujung minggu ni mau basuh baju yg byk! baju surgery pun lum basuh ni..tak koto oke. sebab aritu pun belajar suturing je.eheks..nice day for tomorrow..i'm waiting for the day that i can smile again..


if u think that u r tired enough, just stop running n take a breath...just waiting there for him to run toward you. then you can smile again and walking together with him again..lets make it slow..n you will find that is the journey of life..appreciate it.-princessyucca..



like this. haha

it's true!haha lagi.

ini yg bf aku selalu pesan kt aku. die kate aku terlalu pikirkan hal org len.haha. ada plak! mane ad lah!

yes,it is!


babai!

No comments: