.A STORY.: Blouse yang kembang?atau aku yg kembang?
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Tuesday, January 25, 2011

Blouse yang kembang?atau aku yg kembang?

salam petang n sejahtera! warghh..malas gile nk update blog. haha. sebab xde hot story da mau cerite. hehe. tadi aku baru je lepas membayar yuran sem ni. first time gune cimb clicks. ketinggalan sungguh kan?kan? haha. bia la. suke ati la. sebab aku b4 ni mane gune cimb bank sgt. bukak akaun cimb semata2 sebab aku masuk upm. even da ade cimb pun aku still gune maybank2u gk. bak kate kate orang alah bisa tegal biasa.haha. tak kene langsung la plak peribahasa. oke. wat ever.



tadi siang aku telah pergi ke kelas surgery large animal. bile cakap large animal ni maksudnye bahagian haiwan2 besar la. contohnya lembu, kambing, kuda..ha cenggitu la. minggu ni belajar camane nk buat local anesthesia kat lembu. pelbagai jenis la jugak tadi. inverted L-block, epidural, paravertebral..wat ever2 la..haha. so best jugak large animal. mungkin sedikit sebanyak aku dah berkenan dengan large animal la aku rasa. insya-Allah. kalau ada rezki aku rase buat mase sekarang aku memilih large animal kot. lagipun td Dr. Azlan tu baek kot. kadi macam senang hati jugak la semasa belajar tadi. xde la macam takut2 ke.cuak kene soal ke.(haha, kantoi xsuke disoal).


and petang ni aku pegi amek pin untuk cimb clicks ni la dengan cik Zuzu. naek moto dengan dia. ala..cimb bank dalam upm jugak pun. haha. lagipun die mau tranfer duit. argh!penatla ckp pasal duit sebab aku baru sahaja menukarkan duit dengan sehalai baju blouse dan sehelai tudung. mencinye. sebabnya tadi sebelah cimb tu biase la ada orang jual2, tup2 terbeli plak. tudung tu mmg aku nk beli sebab tudung pink aku yang lame dah cam xbest la. jadi mmg niat da lama nk beli tudung nie. jadi dimaafkan diri sendiri. tetapi blouse mcm berkenan. kat situ mane de fitting room. pastu kan beli la. wuwuuww..bile bawak balik rumah macam kembang je ase pakai baju tu. bile kembang ni nanti mesti la nmpak lagi gemok tau tak! gemok tau? da la mmg gemok. emmph. teros ilang mud. menci sungguh!



kalau aku kurus tape la tau. ni i ni gemok cam panda je.

dan pada petang ni aku tatau nk buat apa. sebab perut aku dt tengahari masuk angin. jadi mcm xberapa sedap sangat la rase. huk3. oke la. tengok! mane de cerite menarik pun. tu la malas nk update.haha. takpe. sok de majlis silaturrahim kat fakulti aku. tajuknya SUPERHERO!tajuk plak..tema nya la.haha. dan aku tiada pakaian untuk esok hari yg bersesuaian. jadi tidak lah hamba memakai yang menampakkan temanya kerana hamba akan memakai sekeping t-shirt biasa sahaja.padan muka hamba. nk beli baju t-shirt superman kt Mines mahal gilos. seratus lebih. aku takkan beli nya semata-mata untuk majlis ni. bukan minat pun superman.hahahaha.


wokeh.mau merehatkan diri. sebab tadi balik dr ladang dapat rehat kejap pastu habeskan duit.hik3.


ni gambar budak yang ala-ala gedik. pergi berkelah bawak bihun goreng!waah~!



hik3. bf saye yang tidak suka melihat gambarnya sendiri. tapi saye suke xpe la ye??

tataa.

3 comments:

farah hairuddin said...

pakai la bju baru nti ye sabtu..hehehe....

peghhh..piknik ber2 je ke?x masyuk lgsg~

Dairy Liyana said...

Hai siti nurhaida... btol x? heheheh

Nice blog... jemput dtg ke blog kite. Latest post:

http://liyananadirah.blogspot.com/2011/01/turun-berat-badan-semudah-abc.html

SitiNurhaida said...

Fara: hahaha..g due org best gk..sbb dpt luah2 ape yg tak puas ati.haha..bju yg ketat d atas, kembang di bawah.menci sungguh!!!!

Liyana:thanks for visiting.hihih (^^)