.A STORY.: katak dalam daun~
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Friday, May 28, 2010

katak dalam daun~

Salam. Orait. Ini ialah iklan makhluk perosak entri ketika aku sedang bosan. Mak abah keluar pergi Triang. So, aku dengan baek hatinya, tidak mahu keluar pada hari ini sebab malas kelmarin aku sudah kuar pegi Temerloh dan menghabeskan duet mak abah aku untuk membeli baju dan suar aku. Ahaks. Ok. Jadik arini aku nk duk kat rumah jek. Sambil dengar radio, handset di sebelah aku, sambil bersila disebelah katil, aku da xlarat niarap. Orang kate anak dare tak elok meniarap. Haha. Handset aku pon aku rehat jap untuk petang Jumaat yang indah ni. Sbb bf aku ade reunion sekolah rendah dia. So, aku memang tak tau nak buat ape. Cite-cite yang aku dah tengok untuk cuti nie pon berapa je.Meteor Garden (part1) – dah habes tengok, Atashinci no danshi – aku tengok separuh jek, Coffee Prince – aku tengok separuh gak, Tokyo Dogs – pon aku tengok separuh. Bukan, aku tengok ep. 1 tapi tu pun siket jek. You’re Beautiful – aku dah 2x tengok, Love or Bread – aku baru tengok Dics 1.

Dan sekarang aku tak tengok ape2 da. Nk online fb pun malas da. Sebenarnya aku risaukan adekah misi aku cuti 2bulan nie akan tercapai? Tang berat badan tu masalah tol. Pasal kulit pale pon aku dah potong pendek, tp dah panjang lek. Tipu. Panjang cam laki je ar. Tp cam xde pape perubahan pon. Adoi. Tibe2 aku terpikir sem depan aku dah masuk Tahun 3. Tibe2 rase gelabah. Aku nie dok sibuk nk belajar Bahasa Korea online. Ngekngok lah. English aku pon tak terror camane ney. Nanti comprehensive exam mase aku tahun akhir nanti, OMG! Please la. Aku nie masalah speaking English. Nape aku malas nk belajar speaking bi? Sbbnye, bak kate bf aku, aku lagi minat nk belajar Mandarin n Korea sbbnye English tu aku dah tau maksud sume2 n tulisan die same jek cam kite. Dah faham maksud pekataan. Tp Mandarin dan Korea plaks aku tak tau dan ade semangat nak tau. So, camane. Pikiau la sendrik.

Ok, 1hb nie mungkin aku nk ikot mak aku p Temerloh. Sbb ade kursus senam seni. Ahak. Aku nak ikot, bukan sebab nak p senam seni. Ha. Nie la kesempatan aku nak kua lagi. Hehe. Tak pe, dah mintak izin mak aku nak p jumpe bf gak kt situ. Oleh sebab bf aku ngah cuti gak n duk kt mentakab, so aku leh ar jumpe die. Hehe. Dah lame tak jumpe lar. Sejak aku habes sem aritu. Uhuhu.

Busan de duk rumah. so, aritu aku ajak mak aku p beli raket badminton. Ahaha. Aku punye as usual, purple n putih. Tp cine tu cakap tu warne pink. Ke aku yang bute warne ek. Tapi aku baru pi men badminton ngn mak aku kat dewan 2x. hari 1st men mmg sakit gile kaki n tangan aku. Almaklumlah aku ney da lame gilos la xsenam. Bajet2 aku men badminton tu dpt la turun berat. Tp sejak duk umah nie berat aku baru turun 1kg. haha. Xpe. Aku ade lagi cuti sebulan lebih. Geram la, sbb aku ade penimbang berat, so tetiap ari plak aku nk timbang. So, tak delah nak Nampak perubahan mane sangat kan.

Ala. Sebena ade mende cam penting nk tulis, tp lupe. Aku mmg selalu mcm nie. Em. Balank blank.blank.blank.

Aku mahu meneruskan juga niat mempelajari bahasa lain!!!!Go!Go!Go!


Aku yang seorang-seorang.

No comments: