.A STORY.: I LiKE~kalo org dah suke tu suke jugak..haha
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Monday, May 24, 2010

I LiKE~kalo org dah suke tu suke jugak..haha

OMG!hahaha. hari ni baru aku nk tules..aku sbb duk kt hostel so mmg xamek taw ngat la pasal AF8 nie.agpun jarang gile balik umah.so, bile dah duk kt uma, rancangan nyanyi2 nie mmg aku minat.hak3.yg aku sempat tgk adelah time minggu ke-9 n final jek.OMG!gile best shahir.hahahha.tp lagu yg untuk die jek. Bg aku la.tp bg org len aku taktau.Lagu kebahagiaan dalam perpisahan mmg kene ngn die!but lagu biru mata hitamku tu bese2 jek la.hehe.suke2 jek nk komen.padahal aku nyanyi hampeh jek.ok.pastu walaupun gigi besi tp best la ko shahir.hek3.ha..adira pon same gk..tiru mcm saya kurang la.haha.tp lagu aku ada kamu tu best2!sore die best2.cam nk ala-ala shiela majid.ceh.suke hati jek.hehehhe.so sekang aku taw ramai gile yg gile kt shahir.haha.sebabnye dengar sorakan pond a taw.mase taun lepas aku g mase final AF7 tu, mase time hafiz nyanyi sorakan kuat gile kt bukit jalil tu.pastu mase tgk balik kt umah kt tv, sorakan yg dengar kt tv mmg kurang la kuat banding dengar live.then mase aku dengar org sorak shahir tu mmg kuat gk kt tv, so aku dapat bygkan camane kat sane kuatnye org sorak.haha.tp untuk dengar sore diorang yg betoi2 mase kt live best la.tp kalo nk tgk muke diorang betoi2 bek tgk tv.lagik jelas.hehehe.ok!nie aku nk sertekan sekali ngn lirik shahir.hehe.i like your voice!ahaks.


SHAHIR-KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN


Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti
Chorus:
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti
(ulang chorus)
Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

No comments: