.A STORY.: Hati berbicara
BLOGGER TEMPLATES AND YouTube Layouts »
online photo effects

Saturday, February 25, 2012

Hati berbicara

A good girlfriend is not haughty, she’s not jealous, and she knows that it’s the little things that make the biggest differences..

i'm not a good girlfriend..but i really care about you.. 

saya seorang girlfriend kpd awk..
tapi saya kuat cemburu..
saya suka membebel..
saya suka tanya perkara yang tak penting..
saya pandai bercakap lebih tapi kurang lakukan apa yang saya cakap..
saya ingat saya ni girlfriend yang bagus..

sebab saya sepatutnya...
ada hubungan atas dasar kejujuran, kepercayaan, dan kesetiaan..
saya sepatutnya tiada buruk sangka..
saya sepatutnya tidak perlu risau dengan hati awak..
saya sepatutnya faham setiap keadaan yang awak alami..
saya sepatutnya faham diri awak yang sebenar...
saya sepatutnya faham saya suka awak bukan apa yang saya nak awak jadi..
tapi apa yang ada pada diri awk yang sebenar..

maaf..mungkin saya terlalu emotional..
tapi awak terlalu percayakan saya...terima kasih..
baru saya rasa macam mana rasa bila seseorang percayakan kita..
kita akan rasa lega..
awak selalu kata saya tak percaya awak..
sebab tu awak rasa tak lega..terukkan saya..
sepatutnya saya percaya awak... 


sebab..
kalau awak sayang saya..
kalau awak suka saya..
kalau awak rasa saya pilihan awak..
kalau awak rasa saya boleh menjaga awak..
kalau awak rasa saya boleh gembirakan awak..
kalau awak rasa saya menjadi sebahagian untuk kehidupan awak..
awak akan pilih saya..
walau berjuta orang yang awak kenal..
 
kenapa saya nak risau semua tu..
kenapa saya nak cemburu kalau awak kenal perempuan lain..
kenapa setiap kali awak berkawan dengan orang saya nak sibuk2..
kenapa saya jadi macam ni...
terukkan saya..


sebab tu sekarang saya dah tak nak cemburu...sebab kalau saya yang awak pilih, saya tetap jadi pilihan awak..
 saya bukan perempuan yang sempurna..
saya cuma mencari kesederhanaan...


tapi..saya berdoa..kepada Tuhan..
"semoga perhubungan ini beralih kepada sebuah perhubungan yang sah dan menjadi landasan untuk mendekatiMu..."

No comments: